A/S „Tukuma piens” jogurtu iepakojums kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors.
Author
Grāvīte, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt A/S „Tukuma piens” jogurtu iepakojumu kā patērētāju izvēli ietekmējošu faktoru, atklāt ar jogurta iepakojuma izveidi saistītas nepilnības, un izstrādāt priekšlikumus, tā uzlabošanai. Bakalaura darbs satur 85 lpp. (bez pielikumiem), 6 tabulas un 60 attēlus.
Darbs sastāv no 4 nodaļām un apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīti patērētāju izvēli ietekmējošie faktori. Otrā nodaļa veltīta iepakojuma teorētiskajiem aspektiem. Trešajā nodaļā autore apraksta A/S „Tukuma piens” ražoto jogurtu iepakojumus no funkcionalitātes un ārējā dizaina aspekta. Ceturtajā nodaļā analizēti pētījuma rezultāti. Pētījums veikts ar anketēšanas metodi.
Rezultāti norāda patērētāju viedokli par A/S „Tukuma piens” ražoto jogurtu iepakojumu un pārtikas iepakojumu kopumā.
Atslēgvārdi: patērētāju izvēli ietekmējošie faktori, iepakojums, krāsu nozīme, jogurts. The bachelor’s paper aim is to study the influence of A/S „Tukuma piens” yogurt packaging on consumer purchase decision. The bachelor’s paper contains 85 pages, 6 charts and 60 pictures.
The four main factors, that influences consumer purchase decision is described in the first chapter of the paper. The second chapter is dedicated to characteristics of packaging. In the third chapter the author explores functional characteristics and design of A/S „Tukuma piens” yogurt packaging. In the forth chapter results of the research are analyzed. The research is carried out with questionnaire method.
The results indicate the role of A/S „Tukuma piens” yogurt packaging in the communication process with consumer.
Key words: Factors that influence consumer choice, packaging, colour meaning, yogurt.