Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorMinčenko, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:53Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38560en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14615
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Klientu apkalpošanas kvalitāte mazumtirdzniecības uzņēmumā ZARA”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju un uzņēmuma ZARA analīzes, salīdzināt klientu apkalpošanu veikalā ZARA Rīgā (Latvija) un Dublinā (Īrija), izstrādāt priekšlikumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai. Pirmajā nodaļā pētīti klientu apkalpošanas teorētiski aspekti, otrajā nodaļā veikta uzņēmuma ZARA darbības aprakste. Trešajā nodaļā tiek apkopoti aptaujas rezultāti par veikala ZARA klientu apkalpošanu Latvijā un Īrijā. Pētījuma periods – 2012.gads. Bakalaura darba apjoms ir 73 lapaspuses, 19 attēli, 4 tabulas, 1 formula un 4 pielikumi. Atslēgvārdi: klientu apkalpošana, klientu apkalpošanas kvalitāte, klientu apkalpošanas līmenis, prece, pakalpojums, sortiments.en_US
dc.description.abstractBachelor work topic is "Customer service quality in retailing company ZARA". Bachelor's work goal is customer service comparison in ZARA store in Riga (Latvia) and Dublin (Ireland) creation of recommendations for improving the quality of customer service there. The first chapter examines theoretical aspects of customer service, the second section focuses on activities of the company ZARA. The third chapter summarizes the results of the survey about ZARA store customer service in Latvia and Ireland. The survey period is 2012. Bachelor's work contains 73 pages, 19 pictures, 4 tables, 1 formula and 4 applications. Keywords: customer service, customer service quality, customer service level, product, service, product selection.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlientu apkalpošanas kvalitāte mazumtirdzniecības uzņēmumā „ZARA”.en_US
dc.title.alternativeCustomer service quality in retailing company „ZARA”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record