Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorFreimane, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:53Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38563en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14617
dc.description.abstractAnna Freimane. izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darbs ir par izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešanu Latvijas tirgū. Darba mērķis-pamatojoties uz teorētiskām atziņām par jauna produkta būtību un ieviešanu ,izpētīt Izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešanu Latvijas tirgū,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darba teorētiskajā daļā tiek raksturota jauna produkta būtība ,tā izstrādes process.Praktiskajā daļā aplūkota izdevniecības ”Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešana-tiek sniegta vispusīga informācija ,kas raksturo konkrēto produktu . Darbs sastāv no 86 lpp.,tajā ir 26 attēli, 19 tabulas un pievienoti 9 pielikumi. Atslēgvārdi:jauns produkts,preses izdevumi,izdevniecība”Rīgas viļņi”,žurnāls”OK!”.en_US
dc.description.abstractAnna Freimane. The publishing house "Rigas viļņi" new magazine "OK!" implementation the Latvian market. Bachelor work is on the publishing house "Rigas viļņi" new magazine "OK!" implementation the Latvian market. The aim of the bachelor work is to based on the theoretical knowledge of new product content and introduction, explore publishing house "Riga waves" new magazine "OK!" The Latvian market, identify gaps and make recommendations for their elimination. The theoretical part describes of the new products content ,its process of development. In the practical part describes the publishing house "Rigas viļņi" new magazine "OK!" introduction, and to provide comprehensive information that describe the product. The amount of work is 86 pages, including 26 pictures, 19 table and 9 appendixes Keywords: new product, publications publishing house "Rigas viļņi" ,magazine "OK".en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIzdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK” ieviešana Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativePublishing „Rigas vilņi” new magazine „OK” implementation to the Latvian market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record