Kompānijas "ASA Hydraulik" produktu, pakalpojumu virzīšana un attīstīšana Baltijā
Autor
Jevdokimovs, Dmitrijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbs ir „Kompānijas ASA Hydraulik produktu, pakalpojumu virzīšana un attīstīšana Baltijā”. Problēmas ir iziešana jaunajā tirgū un klientu piesaistīšana produktam.
Galvenais pētījuma mērķis ir analizējot ASA Hydraulik zīmola preču virzīšanas un konkurētspējas iespējas Baltijas tirgū, izstrādāt priekšlikumus kompānijas attīstīšanai.
Lai sasniegtu mērķi tika izpildīti tādi uzdevumi kā teorijas izpētīšana par vadīšanu un mārketingu, ASA Hydraulik produkcijas iepazīšana, konkurentu izvērtēšana, Baltijas tirgus analīze un citi.
Rezultātā palika skaidrs, ka produkcija ir konkurētspējīga, pastāv iespēja ienākt jaunajā tirgū caur oficiālajiem dīleriem. Autors piedāvā konkrētas aktivitātes produkcijas virzīšanai un izplatīšanai jaunās teritorijās.
Darbs sastāv no 89 lpp, 19 attēliem un 12 tabulām.
Atslēgvārdi: vadības pamati, izplatīšanas veidi, produktu un pakalpojumu virzīšana. Bachelor’s thesis is „Development and promotion of the ASA Hydraulik company products and services at the Baltic States”. The problems are access to a new market and customer attraction to the products.
The main objective of the study is to work out recommendations for the further development of the company by analyzing the ASA Hydraulik brand product promotion opportunity and trade competitiveness possibility on the Baltic markets.
To achieve the objective there were fulfilled such tasks as exploring the theory of management and marketing, ASA Hydraulik product learning, assessment of competitors, Baltic markets analysis, and others.
As a result, it is clear now that the goods are competitive; it is possible to enter new markets through the official distributor. The author offers specific activities for the production promotion and distribution on the new territories.
The work consists of 89 pages, 19 Pictures and 12 tables.
Keywords: principles of administration, distribution, products and service promotion.