dc.contributor.advisor | Veselova, Andžela | en_US |
dc.contributor.author | Pranka, Madara | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:58:53Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:58:53Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 38627 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14623 | |
dc.description.abstract | Darba tēma ir „Pētījums par kontekstuālās reklāmas iespējām Latvijas Universitātē”
Bakalaura darba mērķis pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt kontekstuālās reklāmas iespējas Latvijas Universitātē un sniegt priekšlikumus tās izveidei.
Kontekstuālā reklāma ir visrentablākais reklāmas veids un ienesīgākā interneta reklāmas forma, kas parādās tikai tad,kad par to interesējas interneta lietotājs un tās reklāmdevējs pats nosaka tās cenu par klikšķi.
Darba teorētiskajā daļā tiks apskatīts reklāmas jēdziens, tās klasifikācija, mērķi un uzdevumi, interneta reklāmas būtība un reklāmas meklētājkataloga jēdziens un darbības principu nozīme.
Darba praktiskajā daļā tiks atspoguļoti patstāvīgi veiktā pētījuma rezultāti, kas ir papildināti ar grafikiem un tabulām.
Darba apjoms ir uz 73 lappusēm.Tajā ir 3 tabulas, 41 attēls.
Atslēgvārdi: interneta reklāma, kontekstuālā reklāma, atslēgvārdi, meklētājkatalogs, Google.
| en_US |
dc.description.abstract | The theme of the paper is „ The survey about the possibilities of using contextual advertising in the University of Latvia”.
Contextual advertising is the most rentable type, and most profitable form of web advertising, where commercial appears only when an internet user has taken interest in it, and an advertizer itself sets the price for a click.
In the theoretical part of this research the concept of advertising is discussed, also its classification, purpose, objectives, as well as the esence of web advertising, and the definition and operating of search engines.
In the practical part of this research the results of individually carried out inquiry are reflected, and supplemented with graphs and tables.
The aim of this research was to investigate the possibilities of contextual advertising in the University of Latvia reposing on literature, and to provide propositions for its formation.
The results acquired: the operation principle and significance of web advertising has been studied; the audience visiting the homepage of the University of Latvia has been analysed; the questionnaire has been carried out that strenghthened the acquired literature; the keywords were aggregated that would successfully allow the advertisement to function in the search engine.
The Amount of works ir 73 pages. There is 3 tables, 41 pictures
Keywords: web advertising, contextual advertising, keywords, search engine, Google. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Pētījums par kontekstuālās reklāmas iespējām Latvijas Universitātē. | en_US |
dc.title.alternative | The survey about the possibilities of using contextual advertising in the University of Latvia. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |