• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Timekļa vietnes kā e-mārketinga instrumenta izmantošana uzņēmumā "Novus Balticum"

Thumbnail
View/Open
303-38641-Soibelmane_Polina_PS09008.pdf (2.462Mb)
Author
Soibeļmane, Poļina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir uzzināt, kas ir nepieciešams veidojot efektīvu tūrisma firmas mājas lapu, vērtēt esošo vietni „Novus Balticum” un izstrādāt tai alternatīvo lapas koncepciju. Tēmā ir aktuāla, jo internets aizņem milzīgu lomu klientu dzīvē, digitāls mārketings ir nepieciešams visiem mūsdienīgām tūrisma uzņēmumiem. Darbs ir strukturēts 3 nodaļās, pirmā ir aplūkoti teorētiskie dati par e-mārketingu pielietojumu tūrismā, svarīgākie e-mārketinga instrumenti, mājas lapas galvenie aspekti un izstrādāšana. Otrā – ir analizēta „Novus Balticum” vietne un salīdzināta ar tas konkurentiem. Trešā – aptaujas atbilžu analīze, ekspertu intervijas apkopojums un autores izstrādāta alternatīva vietnes koncepcijā. Darbs sastāv no 100 lapām, pieejamas: 3 tabulas, 22 attēli, 4 pielikumi.
 
Bachelor’s thesis main goal is to find out what is necessary constructing an effective web site for a tourism enterprise, including an assessment of the existing „Novus Balticum” site and to establish an alternative site concept. Theme is up-to-date, because the Internet takes a huge role in a customer’s life, digital marketing is required for all modern tourism businesses. Thesis is structured in three sections, the first one deals with theoretical data on the use of e-marketing in tourism, most important tools of e-marketing, key aspects of a website and elaboration. Second – is analyzed „Novus Balticum” site and compared to its competitors. Third – survey responses analysis, expert interview summary and authors developed concept of a site. Thesis consists of approximately 100 pages, available at: 3 tables, 22 pictures, 4 appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14626
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV