Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margaritaen_US
dc.contributor.authorZibins, Aleksandrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:54Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:54Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38709en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14630
dc.description.abstractĀrpakalpojumu izmantošana ieguva plašu izplatību kā ļoti efektīvs uzņēmuma vadības veids, kas ļauj samazināt izmaksas un koncentrēties uz pamatdarbībām. Ne mazāk kā 90% moderno rietumu uzņēmumu jau ir nodevuši kaut vai vienu funkciju uz ārpakalpojumiem. Lai gan Latvijā ārpakalpojumu tirgus aktīvi attīstījusies tikai pēdējo 7-8 gadu laikā, kas ir salīdzinoši nesen, ārpakalpojumi iekaro aizvien stabilāku vietu biznesa ikdienā. Liela daļa Latvijas uzņēmumu ir novērtējuši šādu pakalpojumu nepieciešamību. Pētījuma mērķis bija izpētīt Latvijas ārpakalpojumu tirgus. Pirmajā pētījuma daļā, tika noskaidroti ārpakalpojumu izmantošanas teorētiskie aspekti. Tad, pamatojoties uz statistikas datiem, autors izanalizēja pasaules un Latvijas ārpakalpojumu tirgus. Beidzot, pētījuma autors pārbaudīja ārpakalpojumu izmantošanas izdevīgumu reālajā uzņēmumā. Atslēgvārdi: Ārpakalpojumu izmantošanu, Latvijas ārpakalpojumu tirgus.en_US
dc.description.abstractOutsourcing is widespread as a highly effective form of business management, which allows reducing costs and focusing on core activities. No less than 90% of modern western companies already outsourcing at least one function. Although the outsourcing market in Latvia actively developed only the last 7-8 years, which is relatively recent, outsourcing is gaining more stable place in business. The majority of Latvian enterprises have appreciated the need for such services. The study aimed to explore the outsourcing market in Latvia. In the first part of the study, the author defined outsourcing theoretical aspects. Then, the author, using statistical data, analyzed global and Latvian outsourcing markets. Finally, the author examined outsourcing profitability in a real company. Keywords: outsourcing, outsourcing market in Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleĀrpakalpojumu izmantošana Latvijāen_US
dc.title.alternativeOutsourcing in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record