Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKaņepa, Marutaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39079en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14652
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „LIVE RIGA zīmola atpazīstamība Krievijas tirgū” un tā mērķis ir sniegt priekšlikumus „LIVE RIGA” zīmola virzīšanas un atpazīstamības veicināšanas pasākumiem Krievijas tirgū Rīgas Tūrisma attīstības birojam. Darbs sastāv no trim daļām- teorētiskās, analītiskās un pētnieciskās daļas. Pirmajā daļā tiek pētīti zīmola veidošanas un zīmola atpazīstamības teorētiskie aspekti. Otrajā daļā tiek apskatīti LIVE RIGA darbības mērķi un paņēmieni, kā arī analizēta tūrisma nozares dinamika Latvijā un Rīgā uzsvaru liekot tieši uz tūristiem no Krievijas. Darba praktiskajā daļā tiek analizēti un apkopoti dati, kas iegūti Krievijas tūristu aptaujas rezultātā. Darbs sastāv no 54 lapaspusēm, 19 attēliem, 2 tabulām un 2 pielikumiem. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 16 vienības un 23 interneta resursus. Atslēgvārdi: zīmols, zīmolvedība, zīmola atpazīstamība, tūrisma vietas zīmols, LIVE RIGAen_US
dc.description.abstractThe name of the Batchelor’s paper is „Recognition of LIVE RIGA brand in Russia” and its purpose is to make proposals for LIVE RIGA brand promotion and awareness raising activities in the Russian tourism market. The work consists of three parts-the theoretical, analytical and research. The first part examines brand building and brand awareness theoretical aspects. The second part deals with LIVE RIGA aims and techniques as well as the analysis of data about the tourism industry in Riga, Latvia and focus directly on the tourists from Russia. In the practical part are analyzed and summarized data from Russian tourists inquiry. The volume of Batchelor’s paper – 54 pages; the paper includes 19 pictures, 2 tables and 2 appendixes. References list contains 16 items and 23 internet resources. Keywords: brand, branding, brand awareness, destination brand, LIVE RIGAen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola "LIVE RIGA" atpazīstamība Krievijas tirgūen_US
dc.title.alternativeThe Recognition of Brand "LIVE RIGA" in Market of Russiaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record