Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andrisen_US
dc.contributor.authorKoha, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39142en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14655
dc.description.abstractBakalaura darbs „SIA „Narvesen Baltija” konkurētspējas paaugstināšana”. Pieaugot konkurencei ne tikai nozares ietvaros, bet praktiski starp ikvienu uzņēmumu gan vietējā, gan starptautiskā mērogā, uzņēmumiem aizvien būtiskāk ir noteikt un attīstīt savas konkurētspējīgās priekšrocības, lai nodrošinātu konkurences pārākumu pār konkurentiem un veicinātu savu konkurētspēju, pretējā gadījumā draud tirgus daļas samazinājums, kas izraisa arī kopējo peļņas kritumu. Darba mērķis - balstoties uz teorētiskā materiāla bāzes, izpētīt SIA „Narvesen Baltija” konkurētspēju, to ietekmējošos faktorus un noteikt uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas virzienus. Bakalaura darbs sastāv no 79 lpp., 16 tabulām, 13 attēliem un 3 pielikumiem. Atslēgvārdi: konkurētspēja, konkurētspējīgās priekšrocības, SVID, Makkinsija matrica, finanšu analīze, Portera modelis.  en_US
dc.description.abstractBachelor thesis – „Competitiveness improvement of a company „Narvesen Baltija” Ltd.”. Competition is increasing not only among the enterprises from the same field, but practically it exist among all companies not only in the local, but also in the international context and it becomes more important for the companies to recognise and develop competitive advantages to get competitive superiority and promote competitivess, otherwise enterprise has a risk to lose their market share, which can be a reason of whole profit fall. The aim of the bachelor thesis - based on the theoritical material and research of the competitiveness of a company „Narvesen Baltija” Ltd. to find out a competitiveness improvement directions of a company. Bachelor thesis consist of 79 pages, 16 tables, 13 figures and 3 appendices. Key words: competitiveness, competitive advantages, SWOT, McKinsey matrix, Financial statement analyse, Porter’s model.  en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "Narvesen Baltija" konkurētspējas paaugstināšanaen_US
dc.title.alternativeCompetitiveness improvement of a company "Narvesen Baltija" Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record