Klientu apkalpošanas kvalitātes vērtēšana veikalā “Apranga”.
View/ Open
Author
Mičule, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Klientu apkalpošanas kvalitātes vērtēšana veikalā Apranga”. Bakalaura darba mērķis, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un aptaujāto klientu datiem, ir izpētīt un izvērtēt klientu apkalpošanas kvalitāti veikalā “Apranga”, kā arī atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus, klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai šajā veikalā. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā sastāv no teorētiskās informācijas, kas ietver pircēju apkalpošanas teorētiskos aspektus, pircēju apkalpošanas standartus un apkalpošanas kvalitātes vērtēšanas metodes. Otrajā nodaļā tiek skaidrots Apranga grupas vispārējs raksturojums un uzņēmuma darbība Latvijā. Trešā darba nodaļa ietver pētījuma metodikas raksturojumu, aptaujas anketu rezultātu analīze un veikala personāla apmācību iespēju vērtējums. Darba apjoms ir – 63 lappuses, 1 tabula, 12 attēli, 2 pielikumi. Pētījuma periods – 2013.gada aprīlis un maijs. Atslēgvārdi: klientu apkalpošana, klients, apkalpošanas kvalitāte. The title of the Bachelor’s Thesis is “Customer Service quality in store Apranga”. The main goals of this work is to research and analyze the quality of customer service in Apranga, to expolore the shortcomings and find ways to improve the employer’s tactics to satisfy need’s of their clients. The research is based on theoretical and statistical findings.The Bacheor’s Thesis consists of three sections. The first part introduces theorethical aspects and standards of customer service and its quality rating methods. The second part explains the overall character of Apranga and its business in Latvia. The third part of the thesis includes a description of the research methodology, the analysis of surveys collected, and the opportunities employees have to improve their customer service skills.The volume of the paper is 63 pages, 1 tables, 12 images, and 2 attachments.The period of research conducted is April and May of 2013.Keywords: customer service, customer, quality of service.