Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorŠimis, Krišjānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:57Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39504en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14669
dc.description.abstractBakalaura darba Starptautiskās uzņēmējdarbības veikšana Indijā mērķis ir apzināt iespējamās starptautiskās uzņēmējdarbības problēmas Indijā, kā arī sniegt priekšlikumus šo problēmu risināšanai. Indijas strauji augošā ekonomika rada iespējas ārvalstu uzņēmumiem līdz ar patēriņa strauju pieaugumu, tomēr Indijas biznesa vide un kultūra ir specifiska, un lielā mērā ietekmē ārvalstu uzņēmumu darbību Indijā. Darbā tiek noskaidroti faktori, kas ietekmē starptautisko biznesu Indijā. Šie faktori tiek analizēti izmantojot zinātnisko un empīrisko literatūru, valstu, organizāciju un mediju interneta portālos publicēto informāciju. Analizētā informācija tiek salīdzināta ar SIA ‘’LAK-Y’’ pieredzi. Starptautiskās uzņēmējdarbības veikšanai Indijā nepieciešama šīs valsts biznesa vides izpratne un sakari. Atslēgvārdi: Indija, starptautiskais bizness, uzņēmējdarbība  en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor paper Doing International Business in India is to identify possible problems regarding international business in India, and put forward solutions for these problems. India is a fast growing economy wich with it’s growing consumption level gives opportunities for foreign firms. However, India’s business environment and culture is very specific and affects doing busines in India. This paper describes factors wich affects international business. India is described after these factors using scientific and empirical literature, and information posted on web pages of governments, organizations and media. The examined information is then compared to Latvian firm’s ‘’LAK-Y’’ expirience. For doing international business in India knowledge of Indias business environment and contacts are important. Keywords: India, international businessen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautiskās uzņēmējdarbības veikšana Indijāen_US
dc.title.alternativeDoing International Business in Indiaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record