• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA "MAGDA FORTE" produkcijas virzīšanas iespējas ārvalsts tirgū

Thumbnail
View/Open
303-40813-Villerusa_Laura_lv09135.pdf (2.170Mb)
Author
Villeruša, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņš, Gundars
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā „Uzņēmuma SIA „Magda Forte” produkcijas virzīšanas iespējas ārvalstu tirgū” ir izveidota produkta virzīšanas iespējas Norvēģijas tirgū, izmantojot mārketinga komunikāciju paņēmienus. Bakalaura darbs sastāv no sešām nodaļām. Pirmajās trijās nodaļās tiek sniegts ieskats teorētiskajos aspektos, apskatot, kas ir produkta virzīšana tirgū, kāda ir reklāma un tās nozīme, kas ir eksportu veicinošie faktori, kāda ir Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras loma. Ceturtajā nodaļā darba autore veic apskatu par uzņēmumu SIA „Magda Forte” līdzšinējo darbību un tā produkciju. Piektajā nodaļā aprakstīts Norvēģijas kokmateriālu tirgus. Visbeidzot sestajā nodaļā tiks apskatītas Uzņēmuma SIA „Magda Forte” produkcijas eksporta iespējas uz Norvēģiju, kā arī piedāvātas alternatīvas eksporta iespējās, sniegti ieteikumi, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai veiksmīgāk iekļūtu Norvēģijas tirgū. Darba rezultātā izstrādātas uzņēmuma SIA „Magda Forte” produkcijas eksporta iespējas uz Norvēģiju
 
Thesis consists of six chapters. The first three chapters are given insight into the theoretical aspects. Looking at what is the product promotion, advertising and what is its role in the export of contributing factors as well as deals with the Latvian Investment and Development Agency. In the fourth chapter, the author carried out an overview of the company SIA „Magda Forte” and the output current activity. The fifth chapter Norwegian wood products market research. Finally, the sixth chapter examines the company SIA „Magda Forte” production for exports to Norway, and what alternatives there are for export opportunities that the company should do for connection with the entry into the Norwegian market. Result of the work developed in the company SIA „Magda Forte” production for exports to Norway, as well as alternatives to entering the Norwegian market. Content of the paper is 90 pages including 10 pictures, 7 tables and 4 appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14709
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV