SIA "Augsim" franšīzes izveidošana Igaunijā
Autor
Jankovska, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „SIA „Augsim” franšīzes izveidošana Igaunijā”. Darba mērķis ir analizēt uzņēmuma iespēju izveidot franšīzi Igaunijā, pētīt Igaunijas uzņēmējdarbības vidi. Darba struktūru veido ievads, trīs galvenās nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba pirmajā nodaļā autore veic teorētiskās informācijas izpēti par doto tēmu un aprakta stratēģijas uzņēmuma ieiešanai citas valsts tirgū. Darba otrajā nodaļā autore veic uzņēmuma franšīzes izveidošanas Igaunijā analīzi. Darba trešā nodaļa ir pētījums un autore tajā apkopo aptaujas un intervijas rezultātus. Nobeigumā autore apkopo secinājumus un sniedz priekšlikumus uzņēmuma franšīzes veiksmīgai izveidošanai Igaunijā.
Šis bakalaura darbs satur 3 nodaļas un tā kopējais apjoms ir 71 lpp. Darbā izmantoti 18 literatūras un 11 interneta avoti; ietvertas 3 tabulas un 19 attēli. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Atslēgvārdi: franšīze, firmas ieiešanas stratēģijas, uzņēmējdarbības vide This Bachelor theme is „Franchise establishing by Ltd „Augsim” in Estonia”. The objective of work done is to analyse the possibility for an enterprise to establish a franchise in Estonia, as well as to study the business environment in Estonia.
Work structure consists of an introduction, three main chapters, conclusions and recommendations. In the first chapter, the author has carried out theoretical research information on the given topic, and has described business entry strategies. In the second chapter, author analyses the establishment of a franchise in Estonia. The third part is an investigation and the author summarizes the results of a questionnaire and an interview done by her. In the end, the author summarizes the conclusions and lists the proposals for a successful franchise establishment in Estonia.
Key words: franchise, business entry strategies, business environment