Mārketinga komunikācijas augstas klases viesnīcā: "Hotel Grand Palace".
Author
Liepiņš, Lauris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Autors ir izpētījis un izanalizējis mārketinga komunikācijas darbību augstas klases viesnīcā, balstoties ne tikai uz teorētiskajām, bet arī praktiskajām zināšanām, par piemēru ņemot 5 zvaigžņu viesnīcu „Grand Palace”.
Darba praktiskajai daļai izvēlētā viesnīca „Grand Palace” ir viena no dārgākajām viesnīcām Latvijā, kas pārsvarā apkalpo biznesa ceļotājus un augsta līmeņa tūristus.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām un nobeiguma. Pirmajā nodaļā tiek apskatīti mārketinga komunikācijas kompleksa instrumenti un to procesi, raksturojot mārketinga komunikācijas pamatelementus, kā arī raksturota iekšējā marketinga nozīmē viesmīlības nozarē.
Otrajā nodaļā tiek apskatīts iekšējā mārketinga labas prakses piemērs viesnīcā Fairmont Hotels & Resorts.
Trešajā nodaļā tiek raksturota situācija viesmīlības nozarē Latvijā.
Ceturtajā nodaļā izvērtēta viesnīcas mārketinga darbība, par pamatu ņemot gan tiešos, gan saistošos mārketinga elementus, kas ir viesnīcas „Grand Palace” darbības pam Author of diploma paper has completed this work to analyze marketing communication in high class hotels. Diploma paper is not only based on literature of theory but author’s personal experience in Grand Palace Hotel as well.
Practical working part chosen hotel Grand Palace is one of the most expensive hotels in Latvia, which mostly serves business travelers and high-level visitors.
To complete the task of diploma paper author has developed a program consisting of four chapters. In first chapter the instruments of marketing communication and its processes has been characterized to describe staple of marketing communication.
The second chapter examines the internal marketing example of good practice at Fairmont Hotels & Resorts
The third chapter describes the Latvian situation in the hospitality industry.
The forth chapter summarizes the information about the hotel "Grand Palace" communication analysis, and are reflected in the guest, employee survey results and interviews with experts.