Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorLiepiņš, Laurisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41020en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14715
dc.description.abstractAutors ir izpētījis un izanalizējis mārketinga komunikācijas darbību augstas klases viesnīcā, balstoties ne tikai uz teorētiskajām, bet arī praktiskajām zināšanām, par piemēru ņemot 5 zvaigžņu viesnīcu „Grand Palace”. Darba praktiskajai daļai izvēlētā viesnīca „Grand Palace” ir viena no dārgākajām viesnīcām Latvijā, kas pārsvarā apkalpo biznesa ceļotājus un augsta līmeņa tūristus. Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām un nobeiguma. Pirmajā nodaļā tiek apskatīti mārketinga komunikācijas kompleksa instrumenti un to procesi, raksturojot mārketinga komunikācijas pamatelementus, kā arī raksturota iekšējā marketinga nozīmē viesmīlības nozarē. Otrajā nodaļā tiek apskatīts iekšējā mārketinga labas prakses piemērs viesnīcā Fairmont Hotels & Resorts. Trešajā nodaļā tiek raksturota situācija viesmīlības nozarē Latvijā. Ceturtajā nodaļā izvērtēta viesnīcas mārketinga darbība, par pamatu ņemot gan tiešos, gan saistošos mārketinga elementus, kas ir viesnīcas „Grand Palace” darbības pamen_US
dc.description.abstractAuthor of diploma paper has completed this work to analyze marketing communication in high class hotels. Diploma paper is not only based on literature of theory but author’s personal experience in Grand Palace Hotel as well. Practical working part chosen hotel Grand Palace is one of the most expensive hotels in Latvia, which mostly serves business travelers and high-level visitors. To complete the task of diploma paper author has developed a program consisting of four chapters. In first chapter the instruments of marketing communication and its processes has been characterized to describe staple of marketing communication. The second chapter examines the internal marketing example of good practice at Fairmont Hotels & Resorts The third chapter describes the Latvian situation in the hospitality industry. The forth chapter summarizes the information about the hotel "Grand Palace" communication analysis, and are reflected in the guest, employee survey results and interviews with experts.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas augstas klases viesnīcā: "Hotel Grand Palace".en_US
dc.title.alternativeMarketing communication in high class hotel "Grand Palace".en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record