Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ingaen_US
dc.contributor.authorBudkēvics, Artūrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:03Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:03Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42022en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14728
dc.description.abstractDarbā autors apraksta biznesa pakalpojumu centru (Shared Service Center (SSC)) tā darbību un izveidi, kā arī norāda uz problēmām ar kādam saskaras veidojot biznesa pakalpojumu centru.Autors raksta darbu ar mērķi izpētīt biznesa pakalpojumu centra darbību, salīdzināt to ar alternatīvam iespējām, noradīt uz iespējām izveidot biznesa pakalpojumu centru Nordea grupā un noradīt uz priekšrocībām veidot biznesa pakalpojumu centru Latvijā. Darbs sastāv no 69 lapas pusēm, kur pievienoti divi pielikumu, darba iekļauti 22 attēli un 9 tabulas.Pētījuma rezultātā autors nonāk pie secinājuma, ka ir iespējams izveidot biznesa pakalpojumu centru Nordea grupā un tā lokācijas vietu izvelēties Latviju. Nordea grupā ir iespējams standartizēt procesus un līdz ar to arī pārvietot tos uz biznesa pakalpojumu centru. Darbā autors ir izanalizējis esošo Nordea grupas struktūru naudas plūsmas vadības risinājuma nodaļai un piedāvājis alternatīvu to pārvietojot uz biznesa pakalpojumu centru.en_US
dc.description.abstractIn this paper author describes establishment and operating functions of Shared Service Center (SSC), also points out the problems that are faced by establishing Shared Service center. Author writes this paper with goal to explore Shared service center operating functions, compares SSC with alternative opportunities, point out possibilities establish SSC in Nordea group and points out the advantages to establish SSC in Latvia. This paper includes 69 pages, which includes two attachments, 22 images and 9 tables. In the result of this research author comes to a conclusion that it is possible to implement Shared Service Center in Nordea group and as a location for SSC choose Latvia. In Nordea group it is possible to standardize processes and thereby move them to Shared Service Center. In the paper author analyzed existing Nordea groups structure for Cash management department and as an alternative suggests move this department to SSC.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleBiznesa pakalpojumu centri, to izveide un vadīšana Latvijāen_US
dc.title.alternativeEstablishment and management of Shared service centers in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record