Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorDolģe, Daigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:03Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:03Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42058en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14731
dc.description.abstractArvien biežāk uzņēmumi pielieto franšīzes metodi sava biznesa attīstīšanā, it īpaši, gadījumos, kad uzņēmums vēlas ar minimālu investīciju daudzumu apgūt jaunus tirgus. Savukārt pērkot franšīzi ir iespējams iegūt lielu potenciālo klientu skaitu ar jau pazīstama zīmola palīdzību un atbalstu no franšīzes devēja, kas ir īpaši izdevīgi mazāk pieredzējušiem uzņēmējiem. Baklaura darba mērķis ir sniegt vērtējumu franšīzei kā starptautiskai biznesa iespējai un izdarīt secinājumus un priekšlikumus franšaizinga attīstībai Latvijā. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām. Pirmajā ir izpētīti franšaizinga teorētiskie aspekti, otrajā apkopota informācija par franšīžes attīstību Latvijā, bet trešajā daļā izpētītas „Subway” franšīzes attīstīšanas iespējas Latvijā. Noslēgumā izdarīti secinājumi par franšaizinga priekšrocībām un trūkumiem, tā attīstību Latvijā, kā arī izdarīti priekšlikumi franšaizinga attīstības veicināšanai Latvijā. Darbā pielietoti 70 literatūras avoti, kā arī aptaujas rezultāti.en_US
dc.description.abstractMany companies use franchising for business development, especially when they want to enter new markets with a minimum amount of investment. On the other hand, buying a franchise is a good way to get a large number of potential customers that are familiar with franchisors brand and some support that is especially beneficial for less experienced entrapreneurs. The goal of bachelor thesis was to provide a valuation for franchising as an international business opportunity and to draw conclusions and proposals for the development of franchising in Latvia. Thesis consists of three chapters. The first one examines the theoretical aspects of franchising, the second summarizes the development of franchising in Latvia, and the third is a research on "Subway" franchise opportunities in Latvia. The bachelor thesis is finalized with proposals and conclusions about advantages and disadvantages of franchising, its development in Latvia, and franchising as an international business opportunity.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleFranšaizings kā starptautiskā biznesa iespēja un tā attīstība Latvijā.en_US
dc.title.alternativeFranchising as an International business opportunity and its development in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record