Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorIlmane, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:04Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42274en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14744
dc.description.abstractMūsdienās šī tēma ir aktuāla, jo pilsētas cenšas piesaistīt arvien vairāk tūristus, līdz ar to, teritorijas cīnās ar sīvu konkurenci savā starpā. Šajā jomā ir ļoti maz literatūras un publikāciju, kā arī pašvaldības neizstrādā konkrētu struktūru teritoriālā mārketinga praktiskai realizācija. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teritoriālā mārketinga būtību, pilsētas tēla nozīmes tūrismā izpēti, piedāvāt priekšlikumus pilsētas teritoriālā mārketinga un pilsētas tēla pilnveidošanai Tukuma, Kuldīgas un Ventspils pilsētās. Darbā iegūtie secinājumi un priekšlikumi atspoguļot to, kas būtu nepieciešams uzlabot pilsētu teritoriālā mārketinga attīstības stratēģijas pilnveidošanai. Pētījuma periods no 2012.gada februāra līdz 2014.gada maijam. Darbs sastāv no ievada, trīs pamatdaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā ir 36 attēli un 20 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 60 nosaukumi. Atslēgvārdi: pilsētas tēls, pilsētas mārketings, teritoriālais mārketings.en_US
dc.description.abstractThis them in today is very topical, each city are trying to attract more and more tourists to creating different activities that promote people`s interest. In this area are very few publications, as well as the local government does not make necessary territorial marketing methods for practical realization. The aim of paper is based on theory of territorial marketing essence, image of the cities analysis, develop proposal for territorial marketing and city image improvement in Tukuma, Kuldīgas and Ventspils cities. The results obtained in the conclusions and proposals reflect the fact that would be necessary to improve the cities territorial development of marketing strategies for improvement. The study period is from February 2012 to May 2014. Paper consists of preface, three parts, conclusions and proposals. Thesis contains 83 p. with 36 illustrations and 20 appendixes. The bibliographical list contains 60 sources. Keywords:image of the city,the city`s marketing,territorial marketingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePilsētas tēls un to ietekmējošo faktoru analīze.en_US
dc.title.alternativeImage of the City and Analysis of factors affecting.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record