• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties SIA „Dienas Žurnāli” izdotos žurnālus.

Thumbnail
View/Open
303-42398-Lazdina_Laura_ll10112.pdf (1.390Mb)
Author
Lazdiņa, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties SIA “Dienas Žurnāli” izdotos žurnālus”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, izpētīt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus, par praktisku piemēru izvēloties SIA “Dienas Žurnāli” izdotos žurnālus, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus SIA “Dienas Žurnāli” mārketinga speciālistiem, pircēju rīcības ietekmes uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā ir pētīti teorētiskie aspekti par pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem un lēmuma pieņemšanas procesu par pirkuma izdarīšanu. Otrā nodaļa ietver uzņēmuma darbības aprakstu un piedāvāto produktu raksturojumu. Trešajā nodaļā tiek analizēti aptaujas anketu rezultāti un atspoguļota intervija ar izdevniecības “Dienas Žurnāli” mārketinga un reklāmas pārdošanas nodaļas vadītāju Kristīni Ieviņu – Āboliņu. Bakalaura darba apjoms ir 85 lappuses, kas satur 5 tabulas, 25 attēlus, 3 pielikumus un 46 izmantotās literatūras
 
Bachelor thesis topic is “Customer behavior influencing factors choosing Ltd. “Dienas Žurnāli” magazines”. According to theoretical recognition, purpose of the Bachelor thesis is to research customer behavior influencing factors choosing Ltd. “Dienas Žurnāli” magazines”, find loopholes and give proposals to SIA “Dienas Žurnāli” marketing specialists to improve consumer behavior influence. Bachelor thesis consists of three chapters. In first chapter theoretical aspects of consumer behavior influencing factors and decision making process about purchase making is researched. Second chapter includes description of the enterprise and offered products. In third chapter results of survey are analyzed and interview of publishing house “Dienas Žurnāli” marketing and advertising sales department head Kristine Ieviņa – Āboliņa is reflected. Bachelor thesis contains 85 pages, which contains 5 tables, 25 images, 3 attachments and 46 sources of information.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14748
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV