Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorLazdiņa, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42398en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14748
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties SIA “Dienas Žurnāli” izdotos žurnālus”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, izpētīt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus, par praktisku piemēru izvēloties SIA “Dienas Žurnāli” izdotos žurnālus, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus SIA “Dienas Žurnāli” mārketinga speciālistiem, pircēju rīcības ietekmes uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā ir pētīti teorētiskie aspekti par pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem un lēmuma pieņemšanas procesu par pirkuma izdarīšanu. Otrā nodaļa ietver uzņēmuma darbības aprakstu un piedāvāto produktu raksturojumu. Trešajā nodaļā tiek analizēti aptaujas anketu rezultāti un atspoguļota intervija ar izdevniecības “Dienas Žurnāli” mārketinga un reklāmas pārdošanas nodaļas vadītāju Kristīni Ieviņu – Āboliņu. Bakalaura darba apjoms ir 85 lappuses, kas satur 5 tabulas, 25 attēlus, 3 pielikumus un 46 izmantotās literatūrasen_US
dc.description.abstractBachelor thesis topic is “Customer behavior influencing factors choosing Ltd. “Dienas Žurnāli” magazines”. According to theoretical recognition, purpose of the Bachelor thesis is to research customer behavior influencing factors choosing Ltd. “Dienas Žurnāli” magazines”, find loopholes and give proposals to SIA “Dienas Žurnāli” marketing specialists to improve consumer behavior influence. Bachelor thesis consists of three chapters. In first chapter theoretical aspects of consumer behavior influencing factors and decision making process about purchase making is researched. Second chapter includes description of the enterprise and offered products. In third chapter results of survey are analyzed and interview of publishing house “Dienas Žurnāli” marketing and advertising sales department head Kristine Ieviņa – Āboliņa is reflected. Bachelor thesis contains 85 pages, which contains 5 tables, 25 images, 3 attachments and 46 sources of information.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties SIA „Dienas Žurnāli” izdotos žurnālus.en_US
dc.title.alternativeCustomer behavior influencing factors choosing Ltd. „Dienas Žurnāli” magazines.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record