dc.contributor.advisor | Veselova, Andžela | en_US |
dc.contributor.author | Lazdiņa, Laura | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:59:05Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:59:05Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 42398 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14748 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir “Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties SIA “Dienas Žurnāli” izdotos žurnālus”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, izpētīt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus, par praktisku piemēru izvēloties SIA “Dienas Žurnāli” izdotos žurnālus, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus SIA “Dienas Žurnāli” mārketinga speciālistiem, pircēju rīcības ietekmes uzlabošanai.
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā ir pētīti teorētiskie aspekti par pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem un lēmuma pieņemšanas procesu par pirkuma izdarīšanu. Otrā nodaļa ietver uzņēmuma darbības aprakstu un piedāvāto produktu raksturojumu. Trešajā nodaļā tiek analizēti aptaujas anketu rezultāti un atspoguļota intervija ar izdevniecības “Dienas Žurnāli” mārketinga un reklāmas pārdošanas nodaļas vadītāju Kristīni Ieviņu – Āboliņu.
Bakalaura darba apjoms ir 85 lappuses, kas satur 5 tabulas, 25 attēlus, 3 pielikumus un 46 izmantotās literatūras | en_US |
dc.description.abstract | Bachelor thesis topic is “Customer behavior influencing factors choosing Ltd. “Dienas Žurnāli” magazines”.
According to theoretical recognition, purpose of the Bachelor thesis is to research customer behavior influencing factors choosing Ltd. “Dienas Žurnāli” magazines”, find loopholes and give proposals to SIA “Dienas Žurnāli” marketing specialists to improve consumer behavior influence.
Bachelor thesis consists of three chapters. In first chapter theoretical aspects of consumer behavior influencing factors and decision making process about purchase making is researched. Second chapter includes description of the enterprise and offered products. In third chapter results of survey are analyzed and interview of publishing house “Dienas Žurnāli” marketing and advertising sales department head Kristine Ieviņa – Āboliņa is reflected.
Bachelor thesis contains 85 pages, which contains 5 tables, 25 images, 3 attachments and 46 sources of information. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties SIA „Dienas Žurnāli” izdotos žurnālus. | en_US |
dc.title.alternative | Customer behavior influencing factors choosing Ltd. „Dienas Žurnāli” magazines. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |