Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorŠteina, Evaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42579en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14753
dc.description.abstractBakalaura darbs ir par aktuālu tēmu vecāku vidū – par bērnu preču zīmolu iegādi, bērna ietekmi uz šo procesu un izvēli starp dažādas izcelsmes produktiem. Darba temats – bērnu preču zīmolu ietekme uz vecāku rīcību to izvēlē. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt bērnu preču zīmolu ietekmi uz vecāku kā pircēju rīcību, atklāt nepilnības, sniegt priekšlikumus zīmolu ietekmes pilnveidošanai. Darbā tiks ietverta teorija par zīmolu, tā būtību, funkcijām, veidošanu, par patērētāju attieksmi pret zīmolu, bērnu preču zīmoli, pircēja rīcību ietekmējošie faktori, ģimenes loma pircēja rīcībā, bērna loma pircēja rīcībā, kā arī anketa un intervijas, pēc kurām sekoja secinājumu izdarīšana un priekšlikumu sniegšana zīmolu ietekmes pilnveidošanai. Bakalaura darbā lietotās pētījuma metodes būs: literatūras avotu referatīvā analīze, anketēšana un intervijas, lai sasniegtu izvirzīto mērķi. Darbam ir 77 lapaspuses, un tajā ietverti 28 attēli, 6 tabulas un 6 pielikumi.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis is topical subject among parents- about children’s products brand asquisition, the child’s impact on the buying process and the choice between different brand products. The theme – baby products brand impact on the behavior of parent choice. Purpose of this work is based on theoretical knowledge, explore the baby products brand impact on parents as customers behavior and also make suggestions for the improvement of brand impact. In the first chapter author describes the theory of the essence of the brand, its functions, brand building, consumer attitude to brand, baby and children’s product brands. Second chapter is about the factors affecting the customers choice, family role in purchasing process, children’s role in purchasing process. And third chapter show a questionnaire and interviews. Bachelor thesis research methods will be: analysis of literature, questionnaire and interviews, to reach the purpose.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleBērnu preču zīmolu ietekme uz vecāku rīcību to izvēlē.en_US
dc.title.alternativeBaby products brand impact an the behavior of parents choice.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record