• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "AR-TUR" atpazīstamības veicināšana interneta vidē.

Thumbnail
View/Open
303-43157-Lorence_Anastasija_AA10111.pdf (1.705Mb)
Author
Lorence, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs „Uzņēmuma ‘’AR-TUR’’ atpazīstamības veicināšana Interneta vidē” ir veltīts uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanai tīmeklī. Darba teorētiskajā daļā ir apkopota informācija par zīmola vadīšanu, mārketinga komunikācijām un īpaši tiek izdalītas e-komunikācijas, kā arī tika analizēti tūrisma nozares statistiskie dati un analizēti esošie uzņēmuma konkurenti. Darba praktiskajā daļā tika veikta aptauja par uzņēmuma sniegtajiem produktiem un pēc tam analizēts pasākumu kopums par dažādu instrumentu un sociālo tīklu izmantošanu tūrisma firmai „AR-TUR”, lai celtu uzņēmuma tēla atpazīstamību Latvijā un piesaistītu jaunu auditoriju uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem. Bakalaura darba apjoms ir 67 lappuses, 24 attēlus un 38 izmantotās literatūras avotus. Atslēgvārdi: zīmols; e-komunikācijas; tūrisma nozare; sociālie tīkli.
 
Bachelor's degree work "The Improvement of Awareness of the company „AR-TUR” in the Internet" devoted to stimulation of well-knowing of company in the web space. In the theoretical part of the work had accumulated information about a brend managment, marketing communications and especially e-communications. In the practical part of the work includes an interview about company’s service products. Also were analysed a set of marketing methods and the use of social networks in the travel company "AR-TUR" in order to raise recognition of the company's brand in Latvia and to attract a new audience for the company's services. Diploma thesis contains 67 pages, 24 pictures and 38 sources of literature. Keywords: brand; e-communication; tourism; social networks.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14764
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV