Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irinaen_US
dc.contributor.authorLorence, Anastasijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:06Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:06Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43157en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14764
dc.description.abstractBakalaura darbs „Uzņēmuma ‘’AR-TUR’’ atpazīstamības veicināšana Interneta vidē” ir veltīts uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanai tīmeklī. Darba teorētiskajā daļā ir apkopota informācija par zīmola vadīšanu, mārketinga komunikācijām un īpaši tiek izdalītas e-komunikācijas, kā arī tika analizēti tūrisma nozares statistiskie dati un analizēti esošie uzņēmuma konkurenti. Darba praktiskajā daļā tika veikta aptauja par uzņēmuma sniegtajiem produktiem un pēc tam analizēts pasākumu kopums par dažādu instrumentu un sociālo tīklu izmantošanu tūrisma firmai „AR-TUR”, lai celtu uzņēmuma tēla atpazīstamību Latvijā un piesaistītu jaunu auditoriju uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem. Bakalaura darba apjoms ir 67 lappuses, 24 attēlus un 38 izmantotās literatūras avotus. Atslēgvārdi: zīmols; e-komunikācijas; tūrisma nozare; sociālie tīkli.en_US
dc.description.abstractBachelor's degree work "The Improvement of Awareness of the company „AR-TUR” in the Internet" devoted to stimulation of well-knowing of company in the web space. In the theoretical part of the work had accumulated information about a brend managment, marketing communications and especially e-communications. In the practical part of the work includes an interview about company’s service products. Also were analysed a set of marketing methods and the use of social networks in the travel company "AR-TUR" in order to raise recognition of the company's brand in Latvia and to attract a new audience for the company's services. Diploma thesis contains 67 pages, 24 pictures and 38 sources of literature. Keywords: brand; e-communication; tourism; social networks.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "AR-TUR" atpazīstamības veicināšana interneta vidē.en_US
dc.title.alternativeThe Improvement of Awareness of the company "AR-TUR" in the Internet.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record