Efektīva vides reklāma Latvijā.
Author
Fjodorova, Inna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Efektīva vides reklāma Latvijā”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz vides reklāmas kā mārketinga komunikāciju veida teorētiskajām nostādnēm, izanalizēt vides reklāmas efektivitāti Latvija.
Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi:
•Izpētīt reklāmas kā mārketinga komunikācijas veida teorētiskos aspektus;
•Izpētīt reklāmas izplatīšanas līdzekļus un to veidus;
•Izskatīt reklāmas veidošanas un izvietošanas tiesiskās normas Latvijas Republikā;
•Izanalizēt vides reklāmas veidošanas pamatprincipu īpatnības;
•Noskaidrot vides reklāmas ietekmi un popularitāti, veicot patērētāju aptauju;
•Izstrādāt priekšlikumus reklāmdevējiem par vides reklāmas izmantošanu mārketinga komunikācijās. The theme of Bachelor paper is “Effective outdoor advertising in Latvia”. On theoretical viewpoint basis on outdoor advertising as one of the marketing communication of the Bachelor paper its purpose is to analyze outdoor advertising efficiency in Latvia.
The main tasks to reach purpose are as follows:
•To explore theoretical viewpoints of advertising as one of the marketing communication means;
•To explore advertising distribution aids and means;
•To review forming and placement of advertising on legal provisions in Latvia Republic;
•To characterize basic principles of modeling outdoor advertising;
•Manage costumer inquiry to clarify outdoor advertising impact and popularity.
•To work out proposals for publicists about outdoor advertising usage in marketing communications.