UZŅĒMUMA STARPTAUTISKĀS MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS UN PLĀNA IZSTRĀDĀŠANA, UZŅĒMUMA "AQUASHIP LTD." PIEREDZE
Author
Vinogradova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Uzņēmuma starptautiskās mārketinga stratēģijas izstrādāšana. Uzņēmuma „Aquaship Ltd.” pieredze ”. Bakalaura darba mērķis ir iegūt teorētiskās zināšanas par uzņēmuma starptautiskā mārketinga stratēģijas un plāna izstrādāšanu un, izanalizējot pētāmā uzņēmuma nozari, sniegt priekšlikumus uzņēmumam mārketinga plāna sastādīšanas procesā. Bakalaura darbs iekļauj teorētisko nodaļu un praktisko nodaļu. Bakalaura darba beigās, balstoties uz darbā veiktajiem pētījumiem, tiek izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi mārketinga plāna efektīvai izstrādāšanai. Bakalaura darbā ir 70 lappuse, tajā skaitā 13 attēli, 2 tabulas un 1 pielikums. The theme of graduation work is „Creation of international marketing strategy and marketing plan of business enterprise. Experience of „Aquaship Ltd.” enterprise.” The goal object of graduation work is to get theoretical knowledge about creation process of international marketing strategy and marketing plan and after taking deep analysis into industry sector of explored enterprise advice suggestions in creation process of marketing plan. Graduation work consists of two parts: theoretical and practical. In the end of graduation work there are given several conclusions and suggestions on effective creation of marketing plan, based on executed research. Graduation work consists of 70 pages, 13 images, 2 tables and 1 appendix.