Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīlsen_US
dc.contributor.authorČirkše, Gunaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:09Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:09Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7501en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14792
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „Sony” mārketinga stratēģija. Šajā darbā tiek analizēta un izpētīta „Sony” mārketinga stratēģija starptautiskajā tirgū, kā arī, cik efektīvi darbojas „Sony” mārketings Latvijas tirgū. Autore darbā apskata mārketinga stratēģijas veidus, tirgū ieiešanas instrumentus un pieejas. Raksturo „Sony” kā starptautisku uzņēmumu, apraksta tā attīstību, koncepciju. Izpēta tā globālo uzbūvi, kā tas iegājis ASV, Eiropas un Baltijas valstu tirgū, kādu mārketinga stratēģiju pielietojis. Autore dod savu vērtējumu, cik efektīvi darbojas „Sony” mārketinga stratēģija, izsaka priekšlikumus, kas varētu „Sony” palīdzēt atgūt līdera pozīciju starptautiskajā tirgū. Darbs sastāv no trīs daļām, tajā ietvertas piecas tabulas un seši attēli.en_US
dc.description.abstracts The subject of this diploma work is about “SONY`s” marketing strategy. This work analyses and investigates “SONY`s” international marketing strategy, as well as the effectiveness of marketing strategy in Latvia. Author examines different types of marketing strategies, market penetration instruments and approaches. Also describes “SONY” as international company, considers its development and conception. Looks deeper in global “SONY`s” structure, used methods to penetrate USA, European and Baltic markets and the applied marketing strategies. Author gives her opinion, how effective is “SONY`s” marketing strategy, gives proposals that might help to regain their leading position within international market. This work consists of three parts, it includes five tables and six pictures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title"SONY" MĀRKETINGA STRATĒĢIJAen_US
dc.title.alternative"SONY" MARKETING STRATEGYen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record