ZĪMOLA VADĪŠANA UN ATTĪSTĪBAS TENDENCES: UZŅĒMUMA A/S HANZAS MAIZNĪCAS PRAKSE UN PIEREDZE.
Author
Fedosenko, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Zīmola vadīšana un attīstības tendences: uzņēmuma A/S Hanzas maiznīcas prakse un pieredze”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt zīmola būtību, zīmola vadīšanas pamatprincipus, stipras ietekmes zīmola izveidošanas nosacījumus, kā arī analizēt uzņēmuma A/S Hanzas maiznīcas zīmola Hanzas maiznīca vadīšanas tendences un sniegt iespējamos risinājumus uzņēmuma zīmola vadīšanas problemātiskos jautājumos. Darbs sastāv no trim daļām - teorētiskās daļas, maizes ražošanas un pārdošanas nozares attīstības tendenču izpētes un A/S Hanzas maiznīcas zīmola Hanzas maiznīca vadīšanas prakses un pieredzes pētījuma. Bakalaura darba izstrādei tika izmantoti 48 informācijas avoti. Darba apjoms ir 93 lappuses, tai skaitā 37 attēli, 17 tabulas un 5 pielikumi. Darbam ir praktisks pielietojums - darba gaitā izstrādātie priekšlikumi bija prezentēti A/S Hanzas maiznīcas mārketinga nodaļai un tika ņemti vērā - daži no tiem tiks izmantoti 2008. gada otrā pusgada mārketinga plānā. The theme of graduation work is „ Brand management and development trends: practice and experience of Hanzas Maiznīcas”. The goal of graduation work is to get theoretical knowledge about brand essence, brand managing strategies, conditions for building a strong brand, as well as analyze the brand Hazas maiznīca of the enterprise Hanzas maiznīcas development trends and give advices in solving discovered brand managing problems. The graduation work consists of three parts – theoretical part, the overview of bread market trends and research of the practice and experience of brand Hanzas Maiznīca managing. The graduation work is based on 48 literature sources and it consists of 93 pages, including 37 pictures, 17 tabs and 5 appendixes. The author’s given advices for solving brand managing problems was presented to the marketing team of the enterprise and was taken into consideration – some advices will be applied in a marketing plan, concerning period of the second part of the year 2008.