Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zandaen_US
dc.contributor.authorRiekstiņa, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:28:06Z
dc.date.available2015-03-24T06:28:06Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24075en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14835
dc.description.abstractDarba autore ir izstrādājusi bakalaura darbu „ Kritiskās domāšanas elementu izmantošana temata „ Prizma” apguvē vispārizglītojošās internātvidusskolas 11. klasē”, kura mērķis ir izpētīt kritiskās domāšanas elementu izmantošanas iespējas temata „Prizma” apguvē matemātikā 11. klasē. Darbā analizēta literatūra par kritiskās domāšanas izmantošanu mācību procesā un matemātikā, par mācību procesu vispārizglītojošās internātskolās, kā arī noteikumi par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu un matemātikas standartu. Darba praktiskajā daļā ir modelēti un izanalizēti pieci stundu tematiskie plāni (atbilstoši matemātikas standartam). Izstrādātie stundu plāni tika aprobēti Bebru vispārizglītojošas internātvidusskolas 11. klasē. Darba apjoms ir 68 lpp., 4 nodaļas, 6 apakšnodaļas, 7 pielikumi, 8 tabulas un 3 attēli.en_US
dc.description.abstractThe author has developed a Bachelor paper regarding "Usage of Critical Thinking Elements in the Acquisition of the Topic „Prism” in the 11th Grade of Comprehensive Secondary Bording School", the aim is to explore the use of critical thinking element opportunities in the topic of „Prism” in mathematics for the 11th grade. The paper consists of literature analysis on the use of critical thinking in the learning process and math also on the learning process for general education in boarding schools, as well as rules on the state general secondary education standard and math standards. The practical part consists of five-lesson modeled and analyzed thematic plans (according to the standard of math). The developed lesson plans were approbated in the Bebru comprehensive secondary boarding school. The paper consists of 68 pages, 4 chapters, 6 subdivisions, 7 attachments, 8 tables and 3 figures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKritiskās domāšanas elementu izmantošana temata "Prizma" apguvē vispārizglītojošās internātvidusskolas 11.klasēen_US
dc.title.alternativeUsage of Critical Thinking Elements in the Acquisition of the Topic "Prism" in the 11th Grade of Comprehensive Secondary Boarding Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record