Show simple item record

dc.contributor.advisorArnicāns, Guntisen_US
dc.contributor.authorGinkuls, Dmitrijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:28:38Z
dc.date.available2015-03-24T06:28:38Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44346en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14957
dc.description.abstractPēdējos gados Lietotāja Pieredze (User Experience) kļūst par populāro trendu lietotņu izstrādē, kas apmierina lietotāja prasības, it īpaši mobilo lietotņu izstrādē. Pa šiem gadiem tādi mobilo telefonu operētājsistēmu izstrādātāji, kā Apple un Google, izstrādāja dažādas pieejas un pamācības, kas palielina trešās puses lietotņu lietojamību. Darba mērķis ir notestēt dažādu Android un iOS lietotņu lietojamību, to navigācijas modeļus un citus efektīvus dizaina risinājumus, un dot secinājumu, kuras dizaina pieejas vislabāk ir piemērtos lietotāju mērķu un cerību sasniegšanai. Pētījumā tiks iekļauts dažādas pieejas lietotņu dizaina risinājumu un lietojamības analizē, kura pamatā galvenā pieeja būs lietotņu testēšana ar cilvēku acs izsekošanas sistēmu. Lietotāju skatiena punkta datu vākšanas var dot svarīgu informāciju, kas var palīdzēt analizēt lietotņu dizaina pieeju efektivitāti.en_US
dc.description.abstractOver the past few years User Experience has become a popular trend in development of applications that satisfies user’s needs, especially in development of mobile phone applications. Different approaches and guides have been developed over these years by mobile phone operating system developers like Apple and Google to increase usability of the third party applications. The aim of this work is test usability of various Android and iOS applications, their navigation patters and other design effective solutions and find out which design approaches fits users best in achieving their goals and expectations. Research will take use of different approaches in analyzing application design solutions and usability, of which main approach will be testing applications with human eye tracking system. Gathered data of user’s gaze point can give critical information which can help analyses the effectiveness of the application’s design approaches.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleViedtālruņa programmaturas lietojamības testēšanaen_US
dc.title.alternativeSmartphone applications usability testingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record