Reklāmas nozare un tās attīstība
Author
Telle-Freimane, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Liepiņa, Kristīne
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Reklāmas nozare Latvijā” mērķis ir izpētīt reklāmu kā vienu no svarīgākajiem mārketinga komunikācijas veidiem un izzināt reklāmas veidošanas procesu.
Autore analizēja kādu mārketinga stratēģiju izmanto mazs pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmums SIA „Lankas”, un vai mazam uzņēmumam ir nepieciešama reklāma. Kā arī devusi priekšlikumus kā attīstīt uzņēmumu. Bakalaura darbā tiek analizēti anketēšanas rezultāti, kas veikta uzņēmumā SIA „Lankas”.
Darbs ir izmantojams kā informatīvs materiāls, kurā sniegti padomi kā uzņēmums spēj veiksmīgi darboties, izmantojot lētākus reklāmas līdzekļus, un cik liela nozīme veikalā ir pārdevējam.
Atslēgvārdi. reklāma, mārketings, psiholoģija, konkurence, mazs uzņēmums. Bachelor's thesis „The advertising industry in Latvia” goal is to investigate the advertisement as one of the most important forms of marketing communications and advertising to explore development processes.
The author has analyzed a marketing strategy that uses a small food retail enterprise Ltd. "Lankas", and whether a small company needs advertising. And also made a proposal to develop the company. Bachelor's work is analyzed the results of surveys carried out in the company SIA "Lankas".
Work is to be used as informational material, which provides advice as the company is able to function successfully, using a cheaper means of advertising, and the importance of the store is a seller.