Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorFreipiča, Gitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:01Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:01Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3835en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15094
dc.description.abstractMaģistra darbā analizēts tirgvedības stratēģiskās plānošanas process mazumtirdzniecības uzņēmumā Narvesen un pētīta uzņēmuma tirgvedības stratēģijas atbilstība tirgvedības iespēju analīzes rezultātiem. Darba pirmajās divās nodaļās darba autore apraksta tirgvedības stratēģiskās plānošanas procesa norisi un analizē katru no procesa posmiem. Darba 3.nodaļa ir praktiskā pētījuma atspoguļojums, kurā veikta tirgvedības stratēģiskās plānošanas pirmo divu posmu realizācija mazumtirdzniecības uzņēmumā Narvesen. Praktiskajā pētījumā iegūtos rezultātus darba autore izmanto priekšlikumu izstrādei uzņēmuma Narvesen tirgvedības stratēģiskās plānošanas procesa norises uzlabošanai un efektīvas tirgvedības stratēģijas.en_US
dc.description.abstractThere is analysed the process of marketing strategically projection in retail enterprise Narvesen and also investigated adequacy of marketing’s strategy to results of marketing possibilities analyse. The author of the work describes the course of marketing strategically projection and analyses each of process sections in first two chapters. Third chapter of the work is reflection of practical investigation that is realization of first two section of marketing strategically projection in retail enterprise Narvesen. Results that are acquired in practical investigation the author of the work use for development of proposals to perfect the course of marketing strategically projection’s process and also for development of effective marketing’s.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTirgvedības stratēģiskā plānošana mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurēt spējas palielināšanai Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeStrategic planning of marketing for an increase of the competitive capacity of retail undertakings in Latvia marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record