Show simple item record

dc.contributor.advisorPriede, Jānisen_US
dc.contributor.authorBlečić, Aleksandaren_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:02Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:02Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38792en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15096
dc.description.abstractŠī maģistra darba mērķis ir vērsts uz pudelēs pildītā ūdens sektora biznesa klāstera izveidi Melnkalnē. Biznesa klāsterings ir pasaulē plaši atzīts uzņēmumu attīstības process, kas saistās ar uzņēmumu un valsts iestāžu apvienošanu, lai sasniegtu augstāka līmeņa konkurenci. Šis maģistra darbs norāda uz šobrīd nelabvēlīgo situāciju Melnkalnes pudelēs pildītā ūdens ražotājiem, kas izrāda vāju vēlmi uzlabot savas tirgus pozīcijas, kamēr ārvalstu ražotāji ieņem zīmīgas tirgus daļas. Autora mērķis ir parādīt, ka esošā situācija var būt krietni uzlabota ilgtermiņā ieviešot biznesa klāsteri. Darbā ir atklāta korelācija starp klasteri un konkurenti, inovāciju, produktivitāti, mārketingu un zīmola veidošanu.en_US
dc.description.abstractThis study is focused on the establishment of a business cluster in bottled water sector in Montenegro. Business clustering as a world-wide recognized model of development of enterprises is related to the process of connecting and developing enterprises and institutions in order to provide higher stage of competitiveness. This work indicates the non-favorable situation of Montenegrin bottled water producers who show poor effort to improve their market position while foreign producers are constantly holding high market shares. Author’s aim is to show that such situation could be significantly improved in the long run by introduction of a business cluster. This work points out the correlation between clusters and economies of scale, competitiveness, innovation, production, marketing and brand creation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePudelēs pildītā ūdens sektora biznesa klāstera attīstība Melnkalnē.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of a business cluster in bottled water sector of Montenegro.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record