TV3 akcijas "Ģimenes vārdā!" analīze: televīzijas kanāla tēla un reputācijas aspekti (2006 - 2007)
Autor
Zandersone, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Datum
2009Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā „TV3 akcijas „Ģimenes vārdā!” analīze: televīzijas kanāla tēla un reputācijas aspekti (2006-2007)” autore izpētījusi TV3 tēlu un reputācijas aspektus, organizējot akciju „Ģimenes vārdā!”. TV3 tēls un reputācijas aspekti tiek pētīta par pamatu ņemot Klausa Mertena (Klauss Merten) tēla teoriju un Čarlza Fombruna (Charles J.Fombrun) reputācijas teoriju. Analizējot publikācijas un apkopojot iegūtos datus, autore izmantojusi Čārlza Osguda (Charles Osgood) semantisko diferenciāli. Reputācijas aspektu pētīšanai, autore intervējusi mediju ekspertu, sabiedrisko attiecību speciālistu un cilvēkus, kas bijuši iesaistīti TV3 akcijas „Ģimenes vārdā!” rīkošanā, kā arī veikusi respondentu anketēšanu.
Autore izpētījusi, ka TV3 tēls tiek vērtēts atzinīgi, ka TV3 un rīkotās akcijas „Ģimenes vārdā!” reputācijas aspekti novērtēti pozitīvi.
Bakalaura darbu veido trīs daļas: teorētiskā, metodoloģija un darba pētnieciskā daļa.
Atslēgas vārdi: tēls, reputācijas aspekti, mediji, komerctelevīzija For the bachelor’s thesis "Analyses of the TV3 Campaign "On Behalf of the Family": television image and reputation aspects (2006-2007)" the author has studied the image and the aspects of reputation of TV3 by organizing a campaign “On Behalf of the Family”. The image of TV3 and the aspects of reputation are studied according to the Klauss Merten’s image theory and Charles J.Fombrun’s reputation theory. For the analyses of publications and the processing of the data the author has used Charles Osgood’s semantic differential. For the purpose of studying the aspects of reputation the author has interviewed a media expert, a public relationship specialist and people involved in the organization of TV3 campaign “On Behalf of the Family”, and has carried out a survey.
The author has concluded that the image of TV3 is perceived approvingly and that the aspects of reputation of TV3 and of the campaign „On Behalf of the Family” are viewed positively.
The bachelor’s thesis consists of three parts: the theoretical, the methodological and the research part.
Key words: image, aspects of reputation, mass media, commercial television