Lojalitātes veidošana kā integrētā mārketinga instruments. "Galactico" privilēģijas programmas piemērs
Author
Fridrihsone, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „ Lojalitātes veidošana kā integrētā mārketinga instruments. „Galactico” Privilēģijas programmas piemērs.” Sastāv no ievada, teorētiskās daļas, metodoloģijas daļas, empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem.
Darba pētnieciskais jautājums bija noskaidrot vai „Galactico” Privilēģijas programmas dalībnieki ir apmierināti ar programmas sniegtajiem piedāvājumiem.
Teorētiskajā daļā tiek aprakstīts mārketinga un lojalitātes jēdziens. Metodoloģijā tiek apskatītas intervijas, anketēšana un fokusa grupa metodes. Savukārt empīriskajā daļā tiek sniegta informācija par „Galactico” Privilēģijas programmu un pētījuma datu analīze.
Iegūtie nozīmīgākie rezultāti, kas radās pētot „Galactico” Privilēģijas programmu:
1.Klienti ir apmierināti ar programmas sniegtajiem piedāvājumiem;
2.Programmai ir nepietiekošas mārketinga aktivitātes;
3.Vairums klientu priekšroku dod atlaidēm, nevis punktu krāšanas metodei.
Izvērtējot secinājumus nobeigumā darba autore ir izstrādājusi priekšlikumus „Galactico” Privilēģijas programmas uzlabošanai. The bachelor work „Loyalty-building as an integrated marketing tool. „Galactico” Privileges program example.” Consist of an introduction, theoretical part, the methodological part, the empirical part, the conclusions, proposals and attachments.
Research question was to determine whether „Galactico” Privileges program participants are satisfied with the program provided by the proposals.
Theoretical part consists of the marketing and loyalty concept. The methodology includes interviews, questionnaires and focus group methods, but the empirical part provides information about „Galactico” Privileges program, and research data analysis.
The most significant and important results from studying the „Galactico” Privileges programs were:
1.Customers are satisfied with the program provided by offers;
2.The program has a poor marketing activities;
3.Most of clients prefer discounts instead of points saving method.
By evaluating the final conclusions the author has made proposals for „Galactico” Privileges program improvement.