Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTjarve, Rolandsen_US
dc.contributor.authorLūsis, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:30:56Z
dc.date.available2015-03-24T06:30:56Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1653en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15627
dc.description.abstractTā kā Latvijā digitālās televīzijas jomā nopietnus pētījumus iepriekš neviens vēl nav veicis, tad šis bakalaura darbs ar nosaukumu „Digitālā televīzija: ietekmes uz medijiem un auditoriju” piedāvā novatorisku ieskatu, kādas potenciālās iespējas un ietekmes varētu sniegt digitālās televīzijas attīstība pasaulē un Latvijā. Šajā bakalaura darbā pamatā ir apskatīti jautājumi par digitālās televīzijas ietekmi tieši trīs būtiskākajās komunikācijas sfērās – pirmkārt, kādu ietekmi tā atstāj uz auditoriju, tās struktūru un tās skatīšanās ieradumiem; otrkārt, kādu ietekmi tā atstāj uz medijiem, to satura veidošanu un uz savstarpējo mediju konkurenci; treškārt, kādu ietekmi tā atstāj uz reklāmdevējiem, reklāmas tirgu, kā arī uz to piekļuvi auditorijai un reklāmziņojumu nogādes iespējām.en_US
dc.description.abstractIn Latvia previously no academic research has been carried out in the field of digital television, therefore this bachelor paper under the title “Digital Television, Influences on the Media and on Audiences” offers an innovative insight into potentials and influences the development of digital television could bring in the global context and here in Latvia. Basically this bachelor paper covers the questions about the influence of digital television on the three spheres of communication – influence of digital television on the audience, its structure and viewing habits; influence on media, process of content production and competition between media; and lastly influence of digital television on advertisers, on the advertising market, access to the audience and also possibilities to deliver the message of commercial.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleDigitālā televīzija: ietekmes uz medijiem un auditorijuen_US
dc.title.alternativeDigital Television, Influences on the Media and on Audiencesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige