Vizuālās zīmes alkoholisko dzērienu reklāmās. 2009–2012. gada žurnālos "Santa" un "Klubs" publicēto reklāmu analīze
Author
Stelcere, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir "Vizuālās zīmes alkoholisko dzērienu reklāmās. 2009–2012. gada žurnālos "Santa" un "Klubs" publicēto reklāmu analīze". Darba pētījuma mērķis ir noskaidrot kādas vizuālās zīmes alkoholisko dzērienu reklāmās tiek pielietotas, lai piesaistītu patērētāju un veicinātu iegādāties konkrēto produktu. Līdz ar to darba pētnieciskais jautājums ir – kādas vizuālās zīmes attēlotas alkoholisko dzērienu reklāmās žurnālos "Santa" un "Klubs" no 2009 – 2012.gadam.
Pētījumā iegūtie rezultāti liecina, ka alkoholisko dzērienu reklāmās tiek pielietotas ļoti dažādas vizuālās zīmes sākot no atsevišķu objektu pielietojuma attēlā līdz pat specifiskām niansēm novietojumā vai apgaismojumā.
Atslēgvārdi: Reklāma, vizuālā zīme, semiotiskā analīze, žurnāls "Klubs", žurnāls "Santa". The theme of this Bachelor paper is "Visual Signs in Advertisements of Alcoholic Drinks. Journals "Santa" and "Klubs" of Year 2009–2012 case study" The aim of the research is to find out how the different visual signs in advertisements for alcoholic beverages are used to get consumers attention and lead them to purchase the product. The purpose of the research is identifying – what kind of visual signs are used in alcoholic beverage advertisements in the magazines "Santa" and "Klubs" between 2009 and - 2012.
The data of the research shows that visual signs are used in many different ways suitable for specific alcoholic beverages helping create their identity.
Key words: Advertisement, visual sign, semiotics analysis, "Klubs" magazine, "Santa" magazine.