Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorStelcere, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:01Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:01Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23926en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15656
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir "Vizuālās zīmes alkoholisko dzērienu reklāmās. 2009–2012. gada žurnālos "Santa" un "Klubs" publicēto reklāmu analīze". Darba pētījuma mērķis ir noskaidrot kādas vizuālās zīmes alkoholisko dzērienu reklāmās tiek pielietotas, lai piesaistītu patērētāju un veicinātu iegādāties konkrēto produktu. Līdz ar to darba pētnieciskais jautājums ir – kādas vizuālās zīmes attēlotas alkoholisko dzērienu reklāmās žurnālos "Santa" un "Klubs" no 2009 – 2012.gadam. Pētījumā iegūtie rezultāti liecina, ka alkoholisko dzērienu reklāmās tiek pielietotas ļoti dažādas vizuālās zīmes sākot no atsevišķu objektu pielietojuma attēlā līdz pat specifiskām niansēm novietojumā vai apgaismojumā. Atslēgvārdi: Reklāma, vizuālā zīme, semiotiskā analīze, žurnāls "Klubs", žurnāls "Santa".en_US
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor paper is "Visual Signs in Advertisements of Alcoholic Drinks. Journals "Santa" and "Klubs" of Year 2009–2012 case study" The aim of the research is to find out how the different visual signs in advertisements for alcoholic beverages are used to get consumers attention and lead them to purchase the product. The purpose of the research is identifying – what kind of visual signs are used in alcoholic beverage advertisements in the magazines "Santa" and "Klubs" between 2009 and - 2012. The data of the research shows that visual signs are used in many different ways suitable for specific alcoholic beverages helping create their identity. Key words: Advertisement, visual sign, semiotics analysis, "Klubs" magazine, "Santa" magazine.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVizuālās zīmes alkoholisko dzērienu reklāmās. 2009–2012. gada žurnālos "Santa" un "Klubs" publicēto reklāmu analīzeen_US
dc.title.alternativeVisual Signs in Advertisements of Alcoholic Drinks. Journals "Santa" and "Klubs" of Year 2009–2012 case studyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record