Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorEzerlīcis, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:03Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:03Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25484en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15672
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: „Y paaudze – mārketinga konstrukts un mērķis”. Darbā apskatītā komunikācijas problēma ir situācija, kad šķietami milzīgajā piedāvājumā cilvēkiem paliek maz brīvas izvēles iespējas savos pirkšanas paradumos. Darba hipotēze: “Y paaudzes pārstāvji pirkšanas lēmumus pieņem pēc mārketingā iepriekš izstrādātiem mērķiem”. Darba teorētiskajā daļā apskatīts mārketinga jēdziens, mārketinga mērķi un „Y paaudzes” raksturojums. Pētnieciskajā daļā izmantotas personīgās intervijas ar mārketinga nozaru speciālistiem un anketēšana, kurā tika meklētas atbildes, kā Y paaudzes pārstāvju izdarītie pirkšanas lēmumi saskan ar mārketinga mērķiem un principiem. Darba galvenais secinājums – mūsdienu sabiedrība vadās pēc mārketingā izstrādātajiem mērķiem. Tas veicina milzīgu patēriņa apjomu un ir drauds ekonomiskajai un politiskajai stabilitātei. Atslēgas vārdi: Mārketings, Mārketinga mērķi, Y paaudze, patērētājien_US
dc.description.abstractA title of the bachelor paper is: „Generation Y – Construct and Target of the Marketing”. The communication problem is a situation when seemingly huge market supply doesn’t leave many options for consumers in their purchasing habits. The hypothesis is: ”Representatives of generation Y make their decisions of purchasing, following preformed marketing targets.” Research includes interviews with specialists of marketing and questionnaire, which tries to find out how many purchasing decisions of generation Y match with targets and principles of marketing. The Main conclusion of the bachelor paper is – society almost completely follows the targets of marketing. It stimulates huge consumption range and it is very threatening for stability of politics and economics. Key words: Marketing, Targets of marketing, generation Y, consumersen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleY paaudze ─ mārketinga konstrukts un mērķisen_US
dc.title.alternativeGeneration Y ─ Construct and Target of the Marketingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию