Show simple item record

dc.contributor.advisorBrikše, Intaen_US
dc.contributor.authorAizpors, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:05Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:05Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27154en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15686
dc.description.abstractMaģistra darbā „CSDD sociālās reklāmas kampaņas: vēstījuma analīze un auditorijas uzvedības izmaiņas” apskatītas sociālā mārketinga teorijas, vēstījumu veidošanas pamatprincipi, veikta CSDD satiksmes drošības kampaņu vēstījumu analīze un auditorijas uzvedības izmaiņas pēc kampaņām. Kampaņu vēstījumi tiek aplūkoti kā būtiska sociālā mārketinga sastāvdaļa. Maģistra darba empīriskajā daļā, izmantojot gadījuma izpēti (case study) un satiksmes dalībnieku anketēšanu, tiek analizēta 20 satiksmes drošības kampaņu vēstījumu mērķis, mērķa auditorija, saturs, struktūra, kā arī veikta auditorijas uzvedības izmaiņu analīze, kā piemērus izmantojot satiksmes drošības kampaņas par braukšanu reibumā un drošības jostu lietošanu. Atslēgas vārdi: CSDD, sociālais mārketings, vēstījums, satiksmes drošības kampaņas.en_US
dc.description.abstractMaster thesis „Road traffic safety directorate public campaigns: message analysis and changes in beavior of target audience” covers an overview of social marketing theories and the basic principles of forming the message that are supplemented with an analysis of CSDD road traffic safety campaigns’ messages and the research about behavioral changes of the target groups when the campaigns are over. Messages of campaigns are stated as significant elements within the social marketing. There is an employment of such tools as case study and survey of the traffic participants in empirical part of the thesis. There are 20 traffic safety campaigns examined in the master thesis by analyzing the target of messages, target audience, content, and structure. Additionally an analysis of behavioral changes of the target groups is done based on the social campaigns about drinkdriving and fastening. Key words: CSDD, social marketing, message, traffic safety campaigns.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleCSDD sociālās reklāmas kampaņas: vēstījuma analīze un auditorijas uzvedības izmaiņasen_US
dc.title.alternativeRoad Traffic Safety Directorate Public Campaigns: Message Analysis and Changes in Behavior of Target Audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record