Show simple item record

dc.contributor.advisorBrikše, Intaen_US
dc.contributor.authorSalmiņa, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:05Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:05Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27264en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15688
dc.description.abstractMaģistra darbā „Reputācijas veidošanās teorija un prakse: „Uzņēmumu reputācijas Top 2008” līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīze”, tiek skaidroti reputācijas veidošanos ietekmējošie faktori un analizēta to potenciālā ietekme uz patērētāju spriedumiem par uzņēmumu reputācijas līderiem. Darbs balstīts reputācijas teorijā un mediju dienas kārtības teorijā. Darba pētnieciskā daļa analizē mediju vēstījumus un skaidro patērētāju sniegtos uzņēmumu raksturojumus, veido savstarpējās korelācijas ar kvalitatīvo un kvanitatīvo kontentanalīzi, patērētāju vērtējumi noteikti ar aptauju. Rezultāti apliecina, ka auditorija savos sniegtajos raksturojumos samērā precīzi reflektē to, ko dara uzņēmumi, un savos sniegtajos uzņēmuma raksturojumos visai tuvu, pat precīzi atsaucas uz mediju sniegto informāciju. Atslēgas vārdi: korporatīvā komunikācija, reputācija, reputācijas pētniecība, Reputation Quotient (RQ), dienas kārtības veidošanaen_US
dc.description.abstractThe Master paper Theory and Practice of the Reputation Development: Analysis of „Corporate Reputation Top 2008” Leading Companies in Media and Consumer Attitude covers description of factors influencing the development of reputation and the analysis their possible influence on consumers’ consumptions on the leading companies in the reputation management. The paper is based on the theory of reputation and media agenda setting theory. The analytical part of the paper studies media messages and explains descriptions of enterprises given by consumers, forms mutual correlations with the qualitative content analysis and quantitative content analysis. The survey has been made to collect consumers’ evaluations. The results prove that the persons inquired in their descriptions quite precise reflect actions of companies and in the given descriptions of companies rather close or precisely respond to the information provided by the media. Key words: corporate communication, reputation, reputation research, Reputation Quotient (RQ), agenda setting theoryen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReputācijas veidošanās teorija un prakse: "Uzņēmumu reputācijas Top 2008" līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīzeen_US
dc.title.alternativeTheory and Practice of the Reputation Development: Analysis of "Corporate Reputation Top 2008" Leading Companies in Media and Consumer Attitudeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record