Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorPlatace, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:06Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:06Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27712en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15693
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek runāts par interneta mājas lapu kā uzņēmuma komunikācijas kanālu ar klientu, tiek analizētas Latvijas tulkojumu biroju mājas lapu vizuālais veidols, kā arī potenciālā klienta viedoklis par uzņēmuma mājas lapas nepieciešamību pakalpojuma izvēles procesā. Kā teorētisko bāzi izvēlējos tādu autorus kā J.Kornelisens, L.T.Kristensens, M.Morsings, G.Čenejs, kuri raksta par uzņēmuma korporatīvo tēlu, misiju, mērķiem, korporatīvo identitāti un reputāciju; R.Zeffs, B.Aronsons, J.O’Šognesijs, N.J.O’Šognesijs, P.Mesariss, kas runā par interneta un mājas lapas un tās satura nozīmi, kā arī vizuālo veidolu. Mājas lapu vizuālā veidola pētīšanai izmantoju teorētiķu S. Papsona, R. Goldmana, N. Kerseja vizuālās pētniecības metodi „Naratīva nedrošā kombinācija, estētika un sabiedriskā teorija”, kā arī tika veikta aptauja. Darbam ir ievads, sešas teorētiskās nodaļas, viena empīriskā nodaļa un secinājumi. Ievadā izvirzītā hipotēze gūst apstiprinājumu, ka mājas lapa ir organizācijas vizītkarte, tādēļ ir svarīgs tās vizuālais veidols un saturs.en_US
dc.description.abstractBachelor paper deals with home pages as a communication channel for companies to reach their clients, analyses the appearance of home pages of Latvian translation agencies, as well as examines the opinion of the potential client on the necessity of home pages for selecting different services. Theory is based on such authors as J. Cornelissen, L. T. Christensen, M. Morsing, G.Cheney, who have published works on company’s corporative image, mission, goals, corporative identity and reputation; R. Zeff, B. Aronson, J. O’Schaughnessy, N. J. O’Schaughnessy, P. Messaris, who treat the importance, the content as well as the appearance of web and home pages. In order to examine the appearance of home pages, visual research method “The Precarious Blend of Narrative, Aesthetics, and Social Theory” by S. Papson, R. Goldman, N. Kersey was used, as well as an inquiry was carried out. Paper has an introduction, six theoretical chapters, one empirical chapter and conclusions. Hypothesis put forward in introduction is proved afterwards – home page is the business card of every company and therefore its appearance and content are essential.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMājas lapa kā reklāmas komunikāciju kanāls. Latvijas tulkojumu biroju mājas lapu analīzeen_US
dc.title.alternativeHome page as a communication chanel of advertising. Analysis of home pages of translation agencies in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record