• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skandāla pozicionējums Latvijas medijos un sabiedrībā (2009-2011)

Thumbnail
Открыть
309-28475-Vidauska_Dita_dv10054.pdf (1.097Mb)
Автор
Vidauska, Dita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kleckins, Ābrams
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Lai gan skandāls ir izplatīta parādība Latvijas medijos, bakalaura darbs „Skandāla pozicionējums Latvijas medijos un sabiedrībā (2009-2011)” ir viens no pirmajiem mēăinājumiem pētīt ar to saistītās problēmas mūsu valstī. Pētījumā tiek pierādīts, ka skandāla izpratne un dramaturăija Latvijā atšėiras no teorētiskajām nostādnēm. Skandāls iedarbojas divējādi: no vienas puses, tas uztur sabiedrības uzmanību, no otras puses – samazina uzticību medijiem. Skandāls Latvijā tiek pozicionēts galvenokārt kā „vainīgo atmaskošana”, netiek izvirzīti sabiedriski svarīgi mērėi un risinātas svarīgas problēmas. Latvijas mediji nav gatavi piedalīties globālos skandālos, pat ja tie attiecas uz Latvijas politiėiem un amatpersonām. Darba noslēgumā izdarīts secinājums, ka Latvijas mediju vidē nepieciešama nopietna diskusija par skandālu kā komunikācijas līdzekli. Atslēgas vārdi: skandāls, komunikācijas līdzeklis, pozicionējums, Latvijas mediji, sabiedrība.
 
Although scandal is a widespread phenomenon in the Latvian media the Bachelor’s thesis „Positioning of Scandal in the Latvian Media and Society (2009-2011)” is one of the first attempt to investigate problems related with media scandal in Latvia. The author approves that understanding and dramaturgy of scandal in Latvia differs with the theoretical arguments. Scandal has a dual impact: it maintains a public interest on the one hand and it decreases a media confidence on the other hand. Scandal has been generally positioned as „the detecting of perpetrators” in Latvia. No important social aims has been constitued nor important problems has been solved. Latvian media are not ready to take part in a global scandal even if it concerns Latvian politics and authorities. The author makes conclusion that the Latvian media community needs a serious discussion on scandal as the mean of communication. Key words: scandal, mean of communication, positioning, Latvian media community, society.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15696
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV