Show simple item record

dc.contributor.advisorKleckins, Ābramsen_US
dc.contributor.authorVidauska, Ditaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:06Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:06Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28475en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15696
dc.description.abstractLai gan skandāls ir izplatīta parādība Latvijas medijos, bakalaura darbs „Skandāla pozicionējums Latvijas medijos un sabiedrībā (2009-2011)” ir viens no pirmajiem mēăinājumiem pētīt ar to saistītās problēmas mūsu valstī. Pētījumā tiek pierādīts, ka skandāla izpratne un dramaturăija Latvijā atšėiras no teorētiskajām nostādnēm. Skandāls iedarbojas divējādi: no vienas puses, tas uztur sabiedrības uzmanību, no otras puses – samazina uzticību medijiem. Skandāls Latvijā tiek pozicionēts galvenokārt kā „vainīgo atmaskošana”, netiek izvirzīti sabiedriski svarīgi mērėi un risinātas svarīgas problēmas. Latvijas mediji nav gatavi piedalīties globālos skandālos, pat ja tie attiecas uz Latvijas politiėiem un amatpersonām. Darba noslēgumā izdarīts secinājums, ka Latvijas mediju vidē nepieciešama nopietna diskusija par skandālu kā komunikācijas līdzekli. Atslēgas vārdi: skandāls, komunikācijas līdzeklis, pozicionējums, Latvijas mediji, sabiedrība.en_US
dc.description.abstractAlthough scandal is a widespread phenomenon in the Latvian media the Bachelor’s thesis „Positioning of Scandal in the Latvian Media and Society (2009-2011)” is one of the first attempt to investigate problems related with media scandal in Latvia. The author approves that understanding and dramaturgy of scandal in Latvia differs with the theoretical arguments. Scandal has a dual impact: it maintains a public interest on the one hand and it decreases a media confidence on the other hand. Scandal has been generally positioned as „the detecting of perpetrators” in Latvia. No important social aims has been constitued nor important problems has been solved. Latvian media are not ready to take part in a global scandal even if it concerns Latvian politics and authorities. The author makes conclusion that the Latvian media community needs a serious discussion on scandal as the mean of communication. Key words: scandal, mean of communication, positioning, Latvian media community, society.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSkandāla pozicionējums Latvijas medijos un sabiedrībā (2009-2011)en_US
dc.title.alternativePositioning of scandal in the Latvian media and society (2009-2011)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record