"Swedbank" lojalitātes programmas "Gudrie punkti" analīze
Author
Tīfentāle, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma „”Swedbank” lojalitātes programma “Gudrie punkti” analīze”, darbā mērķis ir noskaidrot klientu viedokli par šo programmu, kuri ir MasterCard karšu lietotāji un programmas dalībnieki.
Darbs sastāv no trīs svarīgām daļām – teorijas, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek izpētīta literatūra par mārketingu un tās komunikācijas kanāliem, kā arī klientu un tā apmierinātību, un lojalitāti un lojalitātes programmām. Metodoloģijas daļā tiek apskatīta literatūra par kvalitatīvu un kvantitatīvu pētījumu pielietošanu, konkrēti: intervija un aptauja.
Nobeigumā tiek veikti secinājumi un izvērtēti iegūtie dati no intervijas un aptaujas, kuru rezultātā ir iespējams veikt ieteikumus programmas uzlabošanai.
Atslēgas vārdi: lojalitāte, lojalitātes programma, klients, apmierinātība, „Swedbank”, MasterCard, „Gudrie punkti”. Bachelor theme „”Swedbank” loyalty program “Gudrie punkti” analysis”, aim is to find out customers opinion about the program, who are MasterCard cards users and participants in program.
The research paper consists of three important parts – theoretical, methodological and empirical chapters. In theoretical chapter had been studied about marketing and communication channels, about costumer and their satisfaction, loyalty and loyalty programs. In methodological chapter had been studied literature about qualitative and quantitative research: interview and questionnaire.
In conclusion, author, appraise acquired data from interview and questionnaire, and give an advice for loyalty program enhancement.
Keywords: loyalty, loyalty program, customer, satisfaction, “Swedbank”, MasterCard, “Gudrie punkti”.