• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Žurnāls kā reklāmas kanāls dzīvesstila žurnālos "Santa" un "Cosmopolitan" (2006 ─ 2007)

Thumbnail
Открыть
309-31261-Priede_Agnese_ap05096.doc.PDF (2.702Mb)
Автор
Priede, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Autore ir izvēlējusies bakalaura tēmu „Žurnāls kā reklāmas kanāls dzīvesstila žurnālos “Santa” un Cosmopolitan” 2006-2007” vēloties parādīt kādas reklāmas tiek izmantotas šajos divos populāros sieviešu žurnālos. Darba mērķis ir apzināt un analizēt Latvijas preses reklāmu izvēli divos populāros, bet uz dažādu mērķauditoriju tendētos sieviešu žurnālos. Pētniecības ceļā autore vēlas noskaidrot kādas reklāmas no vizuālā aspekta žurnāli „Santa” un „Cosmopolitan” izvēlas izvietot savās reklāmas lapaspusēs, lai popularizētu kādu konkrētu zīmolu. Tā kā šiem žurnāliem ir dažādas mērķauditorijas, tad interesanti šķiet pētīt, kādas reklāmas šie žurnāli izvēlas, jo reklāmām ir jāuzrunā dažāda vecuma sievietes. Darba autore ir izvēlējusies pētīt žurnālu „Santa” un „Cosmopolitan” reklāmas lapaspusēs atrodamās zīmola „Loreal” reklāmas. Atslēgas vārdi: komunikācijas kanāls, reklāma, žurnāls, zīmols.
 
The author has chosen the theme for her bachelor`s paper “Magazine as a channel of advertisment in lifestyle magazines „Santa” and „Cosmopolitan” 2006-2007” to show what kind of advertisements are being used in these two popular women`s magazines. The aim of the paper is to study and analyse the choise of advertisement made by the Latvian press for the two women`s magazines aimed at different kinds of audience. With the research the author wants to find out what kind of advertisement from the aspect of visualization the magazines `Santa` and `Cosmopolitan` choose to insert in their pages to popularize a certain brand. As these both magazines are aimed at different audiences, it is interesting to see what advertisements they choose to address differenet ages of women. The author has chosen to analyse advertisements of the brand `Loreal` found in the magazines “Santa” and “Cosmopolitan”. Key words: channel of communication, advertisement, magazine, brand.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15715
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV