Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrenko, Dmitrijsen_US
dc.contributor.authorSteponenaite, Jurāteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:09Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:09Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other31758en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15720
dc.description.abstractIzstrādātā bakalaura darba tēma ir LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā. Bakalaura darba ietvaros tiks noskaidrots patērētāja, t.i., skatītāju vērtējums šiem reputācijas aspektiem, kas izvēlēti pēc Korporatīvā Reputācijas Koeficienta faktoriem. Apskatītā pētnieciskā problēma - ikvienam kanālam ir svarīgi zināt, ko par to domā tā skatītājs. Taču bieži vien netiek pievērsta liela uzmanība. Lai uzzinātu kā LTV7 sevi pozicionē un kā to vērtē patērētājs, tika izmantotas 3 pētniecības metodes – intervija, anketēšana un fokusa grupa. Darbs ir sadalīts 3 daļās – teorētiskajā, metodoloģijā un empīriskajā. Darba rezultātā tika izvirzīts galvenais secinājums: LTV7 kanāla reputācija nav stabila, bet tā arī nav negatīva, jo pazūdot lieliem sporta notikumiem, skatītāju loks samazinās. Tādējādi reputācija nav noteicošais faktors kanāla attīstībā, bet tiek pakārtots programmai.en_US
dc.description.abstractTheme of developed bachelor work is Reputational aspects of channel LTV7 by audience assessment. It will be established assessment of reputation aspects by consumers (viewers), based on Corporate Reputational Quotient. Examined research problem – it is very important for every channel to know what its viewers think about it. But often it is paid too less attention. To find out how LTV7 is positioning itself and how consumers evaluate it, 3 research methods will be used – interview, survey, focus group. Work is dividend in three parts – theoretical, methodology and empirical. The main deduction is made: reputation of channel LTV7 isn’t stable, but also it is not negative. Because when big sport events disappear, the number of viewers decreases. So reputation is not the main factor in developing the channel, but reputation depends on program.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumāen_US
dc.title.alternativeReputational aspects of channel LTV7 by audience assessmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record