Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorSaulīte, Aivaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:10Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:10Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other33402en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15725
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums „Reklāmās konstruētā patērētāja identitāte laikrakstā „Jaunākās Ziņas” no 1929. līdz 1933.gadam”. Darba mērķis, veicot empīrisku pētījumu ir noskaidrot kā laikrakstā publicētajās reklāmās tika konstruēta patērētāja identitāte laika periodā no 1929.-1933. gadam un noteikt galvenās iezīmes. Teorētiskajā darba daļā tiek aplūkota identitātes teorija, patērētāju kultūra, tās iezīmes, kā arī patērētāja identitāte un reklāmas. Tika iekļauts arī pētāmā perioda sabiedrības un laikraksta „Jaunākās Ziņas” raksturojums. Kā pētnieciskās metodes tika izmantota diskursa analīzes metode un vizuālā kontentanalīze. Pētījuma rezultāti demonstrē, kāda laika periodā no 1929. līdz 1933. gadam pēc laikrakstā „Jaunākās Ziņas” publicētajām reklāmām tika veidota patērētāja identitāte, tās galvenās iezīmes. Atslēgvārdi: identitāte, patērētāju kultūra, patērētāja identitāte, reklāma, laikraksts „Jaunākās Ziņas”.en_US
dc.description.abstractTitle of the Master Thesis is “The identity of the consumer as created by the advertisements in the newspaper “Jaunakas zinas” from the 1929th to 1933rd”. The aim is to clarify how the consumer identity was constructed by the ads during time period from 1929 to 1933 by means of empirical study and to identify the key features. Theoretical part of thesis deals with the theory of identity, consumer culture and its features as well as with the consumer identity and ads. It also includes a characteristic of the public and the newspaper “Jaunakas zinas” during the period under study. Critical discourse analysis and visual context analysis was used as a research method. Results of the study demonstrate how the ads published in the newspaper “Jaunakas zinas” during the time period from 1929 to 1933 created consumer identity, its essential features. Keywords: identity, consumer culture, consumer identity, advertising, newspaper “Jaunakas zinas”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāmās konstruētā patērētāja identitāte laikrakstā "Jaunākās Ziņas" no 1929. līdz 1933.gadamen_US
dc.title.alternativeThe identity of the consumer as created by the advertisements in the newspaper "Jaunakas Zinas" from the 1929th to 1933rden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record