Show simple item record

dc.contributor.advisorTjarve, Rolandsen_US
dc.contributor.authorValdnieks, Dāvisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:10Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:10Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other34213en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15728
dc.description.abstractLatvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Komunikāciju zinātnes 3. kursa studenta Dāvja Valdnieka bakalaura darbs „Vācu autoražotāju lobija mārketinga instrumentu izmantojums žurnālā Autobild Latvija 2009.gadā” Darba mērķis ir izpētīt žurnāla Autobild Latvija 2009. gadā piedāvāto saturu un izdarīt secinājumus par vācu autoražotāju iespējamo izvirzījumu attiecībā pret citiem ražotājiem un žurnāla auditorijas uzskatu kontekstā. Darba teorētiskais pamatojums ir mārketinga, sabiedrisko attiecību un lobija teorijas un Harolda Lasvella propagandas teorija. Galvenais pētījuma priekšmets ir Autobild Latvija 2009. gada 12 numuru saturs. Darbā izmantota kvantitatīvā kontentanalīze, fokusgrupas diskusija un dziļās intervijas. Darba struktūra: Ievads, teorētiskā un metodoloģiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, pielikumi. Atslēgas vārdi: Autobild, lobijs, mārketings, autoražotāji, Vācijaen_US
dc.description.abstractBachelor paper - „Use of lobby as a marketing instrument of German car manufacturers in Autobild Latvia magazine in 2009” of student of Social sciences of Communication Science in University of Latvia Davis Valdnieks. The aim of the paper is to research contents of Autobild Latvia magazine in 2009. and make conclusions regarding possible emphasis of German car manufacturers in comparison with other car manufacturers and in context of audience’s of Autobild Latvia beliefs. Theoretical part of the paper is based on marketing, public relations and lobbying theories and on Harold Lasvell’s propoganda theory. Main object of the research is contents of Autobild Latvia magazine’s 12 editions of the year 2009. Research methods used are quantitative content analysis, discussion in focus group and depth interviews. Structure of the paper: Introduction, theoretical and methodological part, research part and supplements. Key words: Autobild, lobby, marketing, car manufacturers, Germanyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVācu autoražotāju lobija mārketinga instrumentu izmantojums žurnālā Autobild Latvija 2009. gadāen_US
dc.title.alternativeUse of lobby as a marketing instrument of german car manufacturers in Autobild Latvija magazine in 2009en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record