• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nevalstisko organizāciju komunikācija sociālajos tīklos 2012. gadā

Thumbnail
Открыть
309-39200-Scedrova_Aleksandra_as12414.pdf (3.181Mb)
Автор
Ščedrova, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Nevalstisko organizāciju komunikācija sociālajos tīklos 2012.gadā”. Darba ietvaros izpētītas organizāciju Palīdzēsim.lv, Ziedot.lv un LabieDarbi.lv mārketinga komunikācijas mērķi, prakse un auditorijas viedoklis sociālajos tīklos Facebook un Draugiem.lv. Par pētījuma metodi tika izvēlētas gadījumu studijas, kuru ietvaros tika izmantotas sekojošas apakšmetodes: intervija, kontentanalīze, aptauja. Darba ietvaros tika meklētas atbildes uz izvirzīto pētniecisko jautājumu: ”Kāda ir sociālo mediju loma NVO komunikācijas mērķu sasniegšanā?” Darba struktūru veido teorētiskā daļa ar nodaļām - par jaunajiem medijiem, nevalstiskajām organizācijām un to mārketinga komunikāciju, tad seko metodoloģijas daļa, empīriskā daļa un secinājumi. Atslēgas vārdi: nevalstiskās organizācijas, mārketings, sociālie mediji, gadījuma studijas.
 
The present bachelor paper discusses the topic of The Communication of nongovernmental organizations in social network in 2012. When conducting the research, the marketing communication goals of following organization were investigated: Palīdzēsim.lv, Ziedot.lv and LabieDarbi.lv, as well as the opinion of the audience of two social networks: Facebook and Draugiem.lv The case study was chosen as the method of the research, with following techniques of data collection: interview, analysis of the content and survey. The structure of the research paper consists of theoretical part, which contains the chapters about the new media, non-governmental organisations and their marketing communication, then follows the methodological part, after that the empirical part, and finally, the conclusions. Key words: non-governmental organisations, marketing, social media, case study.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15754
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV