Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorIvanova, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:14Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:14Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43350en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15763
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums zīmola virzībā: „Galleria Riga” un „Riga Plaza” piemērs. Tā mērķis ir noskaidrot, kādi integrētās mārketinga komunikācijas instrumenti tiek izmantoti, lai veicinātu zīmola virzīšanu tirgū, kā arī to, kāda ir patērētāju attieksme pret konkrētajiem zīmoliem un, vai to veiktie pasākumi uzrunā mērķauditoriju. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta integrētā mārketinga komunikācija, tās veidi, zīmols un tā būtība, patērētāju uzvedība un tās galvenie elementi. Savukārt darba pētnieciskajā daļā veikta intervija ar „Galleria Riga” mārketinga menedžeri Jekaterinu Zilpaušu un „Riga Plaza” mārketinga vadītāju Daci Āmari, kā arī veikta aptauja patērētāju vidū. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, zīmols, tirdzniecības centrs, Galleria Riga, Riga Plaza, patērētājsen_US
dc.description.abstractBachelor's thesis title is: "The use of integrated marketing communications in brand promotion: "Galleria Riga" and "Riga Plaza" case". Its purpose is to clarify which integrated marketing tools are used in brand promotion in the market and find out what is consumer attitude towards these particular brands and if their actions reach their audiences. Theoretical part covers such topics as integrated marketing communication , its types, brand and its essence, consumer behavior and its main elements. Research part includes semi-structured interviews with "Galleria Riga" marketing manager Jekaterina Zilpauša and "Riga Plaza " marketing manager Dace Āmare and survey among consumers. The work consists of three parts - the theoretical, methodological and empirical part. Keywords: integrated marketing communications, brans, shopping center, Galleria Riga, Riga Plaza, consumeren_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums zīmola virzībā: „Galleria Riga” un „Riga Plaza” piemērsen_US
dc.title.alternativeThe use of integrated marketing communications in brand promotion: "Galleria Riga" and "Riga Plaza" case"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record